Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: "لیگ اروپا؟ باید با این واقعیت روبرو شویم"

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا با شکست و حذف تیم‌اش از لیگ قهرمانان به شدت عصبانی شده و می‌گوید که باید در لیگ اروپا قهرمان شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ بارسلونا نتوانست ماموریت غیرممکن را که ژاوی برای پیروزی انتخاب کرده بود در ان برنده شود و سرانجام 3 بر صفر باخت و ضمن از حذف لیگ قهرمانان، پس از 20 سال برای نخستین بار راهی لیگ اروپا گردید.

ژاوی هرناندز سرمربی بلوگرانا با خبرنگاران صحبت کرد و گفت: "حالا فصل جدیدی شروع می‌شود. قلباً بارسایی هستم و به خاطر همین؛ در مواجه شدن با واقعیت مرا بسیار آزار می‌دهد. باید بیشتر تلاش کنیم تا بارسا را به لیگ قهرمانان برگردانیم. به خاطر نتیجه‌ای که ثبت شد، مسئولیت من است. نتوانستیم رقابت کنیم، انتظار نمایش دیگری داشتم؛ باید تغییراتی به وجود بیاوریم."

سرمربی اسپانیایی افزود: "حقیقت این است که بایرن بهتر از ما بود و روی جریان بازی مسلط بو.د. آنها توانستند برتری شان را بر ما دیکته کنند. ما تمام تلاش خود را کردیم، آنها را از بالا پرس کردیم و توپ را ربودیم اما خیلی زود، قدرت آنها بر ما چربی کرد."

بارسلونا پس از 2000/2001 برای اولین بار به لیگ اروپا رفت، ژاوی در این باره اظهار داشت: "لیگ اروپا؟ حالا باید در آن قهرمان شویم؛ باید در تک تک بازی‌ها پیروز شویم و جام را بالای سر ببریم. این یک واقعیت است، که مرا هم عصبی می‌کند و قابل قبول نیست. اما باید با آن روبرو شویم و به کار خود ادامه بدهیم. چاره دیگری نیست جز این‌که از صفر شروع کنیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала