امکان جنگ امریکا و اسرائیل با ایران

© REUTERS / U.S. Navy/Mass Communication Specialist 2nd Class Z.A. Landersنظر امریکا شناس راجع به احیای بحریه دوم: تاکتیک امریکا به شکست محکوم است
نظر امریکا شناس راجع به احیای بحریه دوم: تاکتیک امریکا به شکست محکوم است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
روسیه امریکا و اسرائیل را تا در مقابل ایران به خویشتنداری فرا خواند.
به گزارش اسپوتنیک. سرگئی ریابکوف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت، مسکو از اسرائیل و امریکا می خواهد تا در رابطه با برنامه دو کشور برای برگزاری تطبیقات نظامی علیه ایران خویشتنداری نشان دهند.

ریابکوف به خبرنگاران گفت: "هر گونه تطبیقات نظامی در چنین منطقه ناآرامی خطر تشدید بیشتر اوضاع را به همراه دارد. این غیرضروری است. اکنون مهم است که خویشتن داری کنیم و بر تسهیل روند مذاکرات تمرکز نمایم که پس از یک مکث طولانی در وین از سر گرفته شده است."
ایران: به اقدامات امریکا جواب بلمثل میدهیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.07.2019
هشدار جدی ایران به امریکا و اسرائیل

به گفته ریابکوف، مسکو از برنامه‌ های دو کشور متحد یکدیگر (امریکا و اسرائیل) برای برگزاری تطبیقات نظامی شگفت‌ زده نیست، اما این عاملی برای بی‌ ثباتی در خاورمیانه است.

پیشتر رسانه های غربی به نقل از منابع آگاه اعلام کردند، لوید اوستین و بنی گانتز وزرای دفاع امریکا و اسرائیل طی دیدار امروز پنجشنبه ممکن است در مورد برگزاری تطبیقات نظامی مشترک با هدف آمادگی برای مقابله با ایران گفت و گو خواهند کرد.

گفته می شود، در این تطبیقات نظامی احتمالی، احتمالاً امکان ازبین بردن تأسیسات هستوی ایران در صورت شکست مذاکرات برجامی در وین در مورد برنامه هستوی ایران و یا ساخت سلاح هستوی توسط تهران، تمرین و بررسی می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала