اینستاگرام ویژگی مهم اش را باز می‌گرداند

© AFP 2023 / Kirill KudryavtsevИконка Instagram на экране смартфона
Иконка Instagram на экране смартфона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
اینستاگرام می‌گوید که در حال آزمایش برای بازگرداندن ترتیب زمانی به فید اصلی است تا همانند قبل کاربران بتوانند به راحتی آخرین پست‌ها را در ابتدا و به ترتیبی که به اشتراک گذاشته شده‌اند ببینند.
به گزارش اسپوتنیک، شرکت متعلق به فیس‌بوک در سال 2016، الگوریتم نمایش پست‌ها را تغییر داد که آن‌ها طبق علاقه‌تان به شما نشان داده شوند. اما آدام موسری رئیس اینستاگرام در جلسه استماع در مجلس سنای امریکا گفت که اینستاگرام قصد دارد سال آینده "نسخه‌ای" از فید زمانی خود را بازگرداند.
موسری که در این جلسه اعلام کرد که از در اختیار دادن گزینه‌ای به کاربران برای بهره بردن از ترتیب زمانی حمایت می‌کند. موسری گفت: ما در حال حاضر روی نسخه‌ای از فید زمانی کار می‌کنیم که امیدواریم سال آینده به کاربران ارائه شود. در واقع اینستاگرام ماه‌هاست که روی این ویژگی کار می‌کند.
او جزئیات بیشتری در مورد نحوه‌ی عملکرد چنین فیدی را به اشتراک نگذاشته، اما بیان کرد که اینستاگرام سه ماهه‌ی اول سال آینده را برای ارائه این قابلیت مد نظر قرار داده است.
بازگشت ترتیب زمانی به فید اصلی، تغییر بزرگی را در این اپ اشتراک‌گذاری عکس ایجاد می‌کند که علیرغم شکایات مداوم و تئوری‌های توطئه کاربران در مورد نحوه‌ی رتبه‌بندی پست‌هایشان، به طور مداوم از فید الگوریتمی خود دفاع کرده است.
موسری در یک پست وبلاگی در ماه جون نوشت که ترتیب زمانی باعث می‌شود بسیاری از مردم نتوانند همه چیز را ببینند، چه برسد به همه‌ی پست‌هایی که برایشان حائز اهمیت است. او همچنین گفت که این فید زمانی در سال 2016 منجر به این شد که مردم اکثر پست‌های موجود در فید اصلی خود را از دست بدهند و نتوانند آن را ببینند.
نام جدید فیس‌بوک افشا شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.10.2021
نام جدید فیس‌بوک افشا شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала