رنگ سال 2022 انتخاب شد

© Photo / PantoneОттенок синего PANTONE 17-3938 Very Peri, названный главным цветом 2022 года
Оттенок синего PANTONE 17-3938 Very Peri, названный главным цветом 2022 года - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
موسسه PANTONE، رنگ سال را آبی روشن انتخاب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، متخصصان موسسه پنتون، رنگ آبی روشن را رنگ سال 2022 برای الهام بخش‌ عظیمی برای روحیه انسان و قشنگی استایل انتخاب کرده اند.
معاون این موسسه درباره انتخاب رنگ گفته است: "رنگ سال آینده انعکاس دهنده فرهنگی است که در جهان رخ می‌دهد و آنچه را که مردم برای دریافت آن کوشش می‌کنند، بیانگر آن است."
رنگ‌های معرفی شده از طرف سازمان پنتون،‌ احساس جدیدی از سادگی و خودانگیختگی را ترویج می‌کنند، لئاتریس آیزمن مدیر اجرایی موسسه رنگ پنتون در بیانیه‌ای مطبوعاتی درباره این انتخاب‌ها گفت: استفاده از رنگ، با روحیه فرهنگی مان ارتباط مستقیم دارد. همان طور که ما آینده جدیدی را کشف می‌کنیم، به دنبال فرصت‌هایی هستیم تا کاری کاملا متفاوت انجام دهیم. ‌این‌ها رنگ‌هایی هستند که تمایل ما به شکستن مرزها را برآورده می‌کنند. همان تمایلی که در حقیقت نیاز مشتاقانه ما به خلاقیت سرزنده و بیان بصری بدون محدودیت است و ما در حال ورود به این زمان هستیم.
زوجی در میان علفزار های گلابی رنگ در شهر هانام کوریای جنوبی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.10.2021
چندرسانه ای
علفزار های "گلابی رنگ" پاییزی در کوریای جنوبی
شرکت پنتون نام شرکتی واقع در شهر کارلستات نیوجرسی است که در زمینه چاپ، تولید رنگ و رنگ شناسی در سراسر دنیا معتبر و مشهور است،این شرکت با بیش از 40 سال سابقه،‌الهام بخش بسیاری از برندها، صنعت مد و فشن، طراحی داخلی و تولید بسیاری از لوازم و ابزار است،شرکت پنتون در دنیا اعتبار بسیاری کسب کرده است و از عرضه کننده های مهم ابزار و نرم افزارهای اندازه گیری رنگ به شمار می‌رود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала