Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نحوه قرعه‌کشی یک هشتم نهایی؛ کابوس‌های احتمالی رئال و اتلتیکو + عکس

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر کاپ لیگ قهرمانان اروپا
کاپ لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
تیم‌های دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا شناسایی شدند اما تا کنون قرعه‌کشی انجام نشده تا حریفان شان را بشناسند.
به گزارش اسپوتنیک؛ حالا 16 تیم نهایی لیگ قهرمانان برای یک هشتم نهایی شناسایی شد و از میان دو تیم ویارئال و آتالانتا امشب یکی صعودش را مسجل خواهد کرد، زیرا شب قبل بارش برف باعث به تعویق افتادن این دیدار شد. به این معنی که فعلا فقط رئال مادرید و اتلتیکو مادرید توانسته‌اند پرچم اسپانیا را با موفقیت در مرحله گروهی به اهتزاز درآورند.
در همین حال، بارسلونا و سویا باید پس از کریسمس به فوتبال لیگ اروپا بسنده کنند که اولین باری است که بلوگرانا از فصل 2000/01 نتوانسته به دور حذفی برسد.
در آستانه قرعه‌کشی در نیون سوئیس در روز دوشنبه 13 دسامبر، رئال مادرید و اتلتیکو به دنبال تیم‌های احتمالی هستند که می‌توانند در ماه فبروری با آنها روبرو شوند.
پی اس جی و چلسی تهدید جدی هستند
قهرمان اروپا و فینالیست‌های بازنده سال 2020 هر دو در گروه‌های خود دوم شدند و همه می‌خواهند از پاریسن‌جرمن و چلسی دوری کنند.
هر یک از این دو شانس خود را برای رفتن تا آخر راه را تصور می‌کنند، اگرچه سفر آنها به دلیل شکست شان به عنوان برنده گروه پیچیده شده است.
علاقه رئال مادرید به کیلیان امباپه در صورت قرار ملاقات آنها با پاریسن‌جرمن، یک داستان فرعی آشکار را نشان می‌دهد اما آنها باید با لیونل مسی و نیمار و همچنین تعداد بی شماری از بازیکنان با استعداد دیگر در مقابل تیم فرانسوی روبرو شوند، بدون این‌که به قرار ملاقات با ستاره‌های سابق‌اش (راموس، کیلور ناواس و اشرف حکیمی) اشاره کنیم.
بایرن و سیتی ...
وضعیت اتلتیکو مادرید با ایده آل فاصله زیادی دارد، اما بایرن مونیخ و منچسترسیتی احتمالاً دو تیمی هستند که بیش از همه از آنها می‌ترسند.
باواریایی‌ها یک سکوی بخار هستند و هر یک از شش بازی گروهی خود را بردند و در این روند بارسلونا را به لیگ اروپا فرستادند، در حالی‌که پپ گواردیولا یکی از بهترین تیم‌های اروپا را در اختیار دارد.
لیورپول و منچستریونایتد دیگر تیم‌هایی هستند که باید از آنها اجتناب کرد.
قدرت لیگ برتر
فوتبال انگلیس در این فصل در قوی‌ترین حالت خود قرار دارد، زیرا دو فینال از سه فینال اخیر لیگ قهرمانان اروپا به صورت تمام انگلیسی برگزار شده است. (لیورپول - تاتنهام 2019 و چلسی - سیتی 2021).
محیط لیگ برتر زمینه را برای تیم‌های قدرتمند فراهم می‌کند و با بهترین مربیان دنیا در انگلیس، آنها شانس خود را برای حفظ لیگ قهرمانان اروپا در بین شان می‌بینند.
گل‌های خارج از خانه
برندگان گروه، مانند همیشه بازی‌های برگشت را در خانه انجام خواهند داد. این فصل اما، اولین فصل بدون گل خارج از خانه خواهد بود، به این معنی که تساوی منجر به وقت اضافه و - حداقل امیدواریم - لحظات هیجان انگیزتر و پر فشارتر را شاهد باشیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала