Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واقعیتی که ژاوی نمی‌پذیرد: "10 گل در لیگ قهرمانان اروپا از 2017"

© AP Photo / Joan Monfortپاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا PSG's Kylian Mbappe, center, fights for the ball with Barcelona's Oscar Mingueza during the Champions League round of 16, first leg soccer match between FC Barcelona and Paris Saint-Germain at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Tuesday, Feb. 16, 2021
پاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا   PSG's Kylian Mbappe, center, fights for the ball with Barcelona's Oscar Mingueza during the Champions League round of 16, first leg soccer match between FC Barcelona and Paris Saint-Germain at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Tuesday, Feb. 16, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
شکست 4 بر صفر برابر پاریسن‌جرمن در فبروری 2017 تا نتیجه 3-0 مقابل بایرن که سرانجام بارسا را به لیگ اروپا فرستاد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در 14 فبروری 2017، بارسا در "پارک دو پرنسیس" با نتیجه 4-0 به PSG باخت. ترکیب آن تیم به رهبری لوئیز انریکه شگفت انگیز بود و شکست در پاریس تصادفی به نظر می‌رسید. تراشتگن؛ سرجی روبرتو، پیکه، اومتیتی، آلبا؛ بوسکتس، اینیستا، آندره گومس؛ نیمار، مسی و سوارز ترکیب آن شب بودند که بعداً با یک بازگشت به تاریخ ترتیب داده شد: 6-1 در نیوکمپ.
اما آن شکست چیزی بیش از یک تصادف بود. این هشدار یک چرخه باشکوه بود که در حال پایان بود و تنها سه هفته بعد با یک بُرد دیگر تایید شد: 3-0 مقابل یووه.
لوئیز انریکه در پایان فصل از بارسا جدا می‌شد و نیمار نیز به پی‌اس‌جی می‌رفت و بارسا، در لیگ قهرمانان، سقوط آزاد خود را آغاز خواهد کرد.
در 17-18 با والورده روی نیمکت این تیم در المپیکو 3-0 کامبک خورد و در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد. تاریخ یک سال بعد تکرار خواهد شد. این بار در نیمه نهایی، اما یک نتیجه بزرگ دیگر: 4-0 در آنفیلد مقابل لیورپول.
بدترین از همه هنوز از دست رفته بود، در 19-20. مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دوئلی که در زمان کیکه ستین برگزار شد و بایرن مونیخ با حساب 8 بر 2 برنده شد.
شکستی که لئو مسی را وادار به فرستادن بوروفاکس برای درخواست جدایی کرد. در نهایت او می‌ماند زیرا بارتومئو به درخواست او پاسخ نداد، اما بارسا به سقوط طنین اندازش در اروپا ادامه داد.
جرارد پیکه مدافع بارسلونا Pique - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
ورزش
تکمیل فاجعه با آبرو ریزی دوباره در جهنم آرنا؛ بارسا از لیگ قهرمانان حذف شد
پارسال دو بُرد و حذف در دور دوم. هر بار حذف از اروپا. ابتدا یووه کریستیانو این تیم را در نیوکمپ 0-3 شکست داد و سپس پاریسن‌جرمن با نتیجه 1-4 در شبی که امباپه هت تریک کرد، بارسا را مغلوب نمود.
امسال سه بُرد در شش بازی
واقعیت بارسا توسط ژاوی که با بارسا در لیگ اروپا به پایان رسید، در این فصل بیشتر نمایان شده است. چیزی از آن تیمی که در پاریس 4-0 باخت و با مثلث MSN در حمله معجزه نیوکمپ را رقم زد. در شش بازی در مرحله اول، کاتالان‌ها در سه بازی شکست خورده‌اند: بایرن 3-0 دوبار (خانه و آلمان) و بنفیکا 3-0 در دالوز.
در مجموع 10 گل در اروپا از سال 2017 که با حذف در مرحله گروهی اول و با حضور بارسا در دومین رقابت اروپایی به پایان رسیده است، لیگ اروپا که بارسا هرگز تصورش را نمی‌کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала