Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واینالدو در آستانه جدایی از پاریس؛ آرسنال نزدیک‌ترین علاقمند بازیکن + عکس

© REUTERS / PETER DEJONGNetherlands v Ukraine - Johan Cruyff Arena, Amsterdam, Netherlands - June 13, 2021 Netherlands' Georginio Wijnaldum celebrates scoring their first goal with teammates
Netherlands v Ukraine - Johan Cruyff Arena, Amsterdam, Netherlands - June 13, 2021 Netherlands' Georginio Wijnaldum celebrates scoring their first goal with teammates - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.12.2021
عضو شوید
گفته می‌شود که واینالدوم هافبک سابق لیورپول آماده بازگشت به لیگ برتر است و آرسنال یکی از خواستگاران جدی او است.
به گزارش اسپوتنیک؛ جورجینیو واینالدوم در ماه جنوری به صورت قرضی در لیگ برتر باز خواهد گشت اما بعید به نظر می‌رسد که پی‌اس‌جی اجازه جدایی او را بدهد.
این هافبک 31 ساله تابستان گذشته با انتقال آزاد از لیورپول به پاریس رفت، اما او از آن زمان تاکنون نتوانسته خود را در ترکیب اصلی مائوریسیو پوچتینو ثابت کند.
واینالدوم در طول 20 بازی خود برای تیم فرانسوی در این فصل، تنها 10 بازی را شروع کرده است، زیرا او برای نقش هافبک مرکزی با مارکو وراتی، دانیلو پریرا، لئاندرو پارادس، آندر هررا و ادریسا گوئی رقابت می‌کند.
به نظر می‌رسد که آرسنال یک مقصد بالقوه برای ملی پوش هالندی باشد، اگر PSG باید نظر خود را تغییر دهد و او را ترک کند.
واینالدوم در ماه اکتوبر گفت که به دلیل کمبود زمان بازی در پاریس "کاملاً خوشحال" نیست.
او به شبکه خبری هالندی NOS گفت: "نمی‌توانم بگویم که کاملاً خوشحالم، زیرا شرایط آنطور که می‌خواستم نیست. اما فوتبال همین است و من باید یاد بگیرم که با آن کنار بیایم. من یک جنگنده هستم. باید مثبت بمانم و سخت تلاش کنم تا آن را برگردانم. من در سال‌های اخیر بازی‌های زیادی انجام داده‌ام، همیشه آماده بودم و همچنین خیلی خوب کار کردم. این چیزی متفاوت است و نیاز به عادت کردن دارد. من واقعا مشتاقانه منتظر قدم جدید بودم و بعد این اتفاق می‌افتد. خیلی سخت است."
واینالدوم یک بازیکن ثابت برای هالند باقی مانده است و نقش کلیدی ایفا می‌کند زیرا تیم لوئیز فن خال اخیراً جواز حضور در جام جهانی سال آینده را تضمین کرده است.
این بازیکن هالندی پس از یک دوره بسیار چشمگیر پنج ساله در آنفیلد علاقمندان زیادی داشت، زیرا او در طول 237 بازی خود برای این باشگاه قهرمان لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا شد.
واینالدوم در سال 2016 پس از به ثمر رساندن 11 گل در لیگ برتر در طول یک فصل حضورش در تاین ساید، از نیوکاسل به لیورپول پیوست.
چه کسی در ژانویه در حرکت خواهد بود؟
پنجره نقل و انتقالات جنوری در روز شنبه 1 جنوری 2022 باز می‌شود و در ساعت 23 روز دوشنبه 31 جنوری بسته می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала