Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

میکل آرتتا: "دستورالعمل‌های تعویق بازی‌های کرونایی مبهم است"

© REUTERS / Craig Broughمیکل آرتتا سرمربی آرسنال
میکل آرتتا سرمربی آرسنال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
میکل آرتتا سرمربی آرسنال از لیگ برتر می‌خواهد دستورالعمل‌های مبهم در مورد تعویق‌های مرتبط با کووید را واضح سازی کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ میکل آرتتا سرمربی آرسنال باورمند است که دستورالعمل‌های لیگ برتر در مورد تعویق‌های مرتبط با کووید بسیار مبهم است.
سفر تاتنهام به برایتون در روز یکشنبه پس از این‌که 8 بازیکن تیم شمال لندنی تست مثبت دادند، اما تعداد کل موارد در باشگاه دو رقمی شد.
آرسنالی‌ها می‌گوید که به اندازه کافی تحت تاثیر قرار گرفته تا بازی افتتاحیه فصل‌اش مقابل برنتفورد پس از ابتلای چهار بازیکن از جمله پیر امریک اوبامیانگ و الکساندر لاکازت، مهاجمان اصلی این تیم به تعویق بیفتد.
با این حال بازی آنها برگزار شد و آرسنال 2-0 باخت. لیگ برتر تعداد مشخصی از پرونده‌ها ندارد که به طور خودکار باعث تعویق شود و هر موقعیتی را براساس شایستگی‌های‌اش بررسی کند.
در همین حال قوانین یوفا می‌گوید اگر تیمی کمتر از 13 بازیکن داشته باشد یا دروازه‌بان نداشته باشد، بازی آنها به تعویق می‌افتد.

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا یک عدد سختگیرانه در لیگ برتر مورد نیاز است؟ گفت: "من می‌گویم که این واقعا بسیار مفید خواهد بود. فکر می‌کنم [خیلی مبهم] است زیرا شما نمی‌دانید چه زمانی باید بازی کنید و چه زمانی نه و ما چند مثال در مورد آن داریم. تصمیم باید اول از همه برای محافظت از بازیکنان و محیط زیست گرفته شود و پس از آن مشخصاً باید معیارهای خاصی را حفظ کنیم تا همه باشگاه‌هایی که در حال رقابت هستند بتوانند در شرایط یکسان رقابت کنند، اما برای من مهمترین چیز سلامتی بازیکنان است."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала