پوتین ناتو را متهم به تلاش تغییر نقشه روسیه کرد

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر شرکت پوتین در ضیافت شام جی 20 به همراه فلاسک خود + ویدئو
شرکت پوتین در ضیافت شام جی 20 به همراه فلاسک خود + ویدئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
پوتین: روسیه کشور چند ملیتی با ادیان مختلف است، نه مسکو، که ناتو قصد دارد این کار را انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک، پوتین به نظر الکساندر سوکوروف مدیر فیلم که منجلمه پیشنهاد نمود کسانی که نمی خواهند در تشکیل فدراسیون روسیه باشند، میتوانند خارج شوند عکس العمل نشان داده یک عضو از SCC الکساندر سوکوروف پاسخ داد، به ویژه، پیشنهاد "انتشار" از ترکیب روسیه کسانی که نمی خواهند در ترکیب خود باشند.
برعلاوه، رئیس جمهور روسیه از غرب دعوت نمود "بحث ادعاهای ارضی در فدراسیون روسیه" بی معنی است.
پوتین در اخیر پرسید که آیا سوکوروف "تکرار یوگسلاوی را در قلمرو ما" می خواهد. در 7 دیسامبر، رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که نیروهای خاصی در غرب پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سعی کردند روسیه را تخریب کنند. روز بعد از آن ویکتوریا نولند معاون وزیر خارجه امریکا طی بیانیه ای اعلام کرد که پوتین ادعا دارد که اتحاد جماهیر شوروی را بازسازی کند. او معتقد است که رهبر روسیه قصد دارد نام خود را در تاریخ حفظ کند.
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по экономическим вопросам - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
مهمترین مسائل امنیتی روسیه از دیدگاه پوتین
نولند همچنین گفت که روسیه اوکراین و جمهوری های شوروی سابق را به عنوان یک منطقه نفوذ خود در نظر می گیرد. به گفته وی، در سال های اخیر، ادراک اوکراین از فدراسیون روسیه تا حد زیادی تغییر کرده است.
در پاسخ، کنستانتین کاسچف معاون سخنگوی شورای روسیه اظهار داشت که سخنان نولاند نادرست است که گویا رئیس جمهور فدراسیون روسیه قصد دارد درج تاریخ شود و اتحاد جماهیر شوروی را دوباره ایجاد کند.
در سابق ماسکویا: منطقه مسکو و اطراف آن یاد میشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала