Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد همیلتون به سینه ورشتاپن؛ قهرمان جهان گفتگو نمی‌کند

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر همیلتون
همیلتون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
لوئیز همیلتون پیش از فینال فرمول 1 از گفتگوی بی‌سابقه با مکس ورشتاپن ابا ورزید.
به گزارش اسپوتنیک؛ لوئیز همیلتون قهرمان هفت مرتبه‌ای فرمول 1 جهان، گفتگوی با مکس ورشتاپن رقیب عنوان قهرمانی را رد نمود در حالی‌که هردو روز یکشنبه در پیست ابوظبی با هم رقابت خواهند کرد.
تنش بین لوئیز همیلتون و مکس ورشتاپن پیش از عنوان قهرمانی فرمول 1 در روز یکشنبه به اوج خود رسیده اما قهرمان هفت دوره‌ای جهان علاقه‌ای به بحث با رقیب‌اش ندارد.
همیلتون 36 ساله می‌تواند رکورد مایکل شوماخر را در مسابقات جایزه بزرگ ابوظبی در رقابت پایانی را بشکند، که می‌تواند سخت‌ترین فصل او خواهد بود.
رقابت بین او و ورشتاپن 24 ساله، پس از برخورد دوباره این دو در گرندپری عربستان سعودی در یکشنبه گذشته، که در آن مرد هالندی 15 ثانیه پنالتی شد، تشدید یافت.
ستاره مرسدس بنز، پس از کسب سومین پیروزی متوالی در جده، امتیازات خود را در صدر جدول رده بندی رانندگان به پایان رساند، اما او همچنان در این فصل از ورشتاپن 8 بر 9 در مسابقات قهرمانی عقب است.
این منجر به این شد که این عنوان به خوبی عنوان ردبول باشد و هیچ یک از راننده‌ها مسابقه را تمام نکنند.
مسابقات فرمول یک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.12.2021
ورزش
فرمول یک؛ همیلتون فاتح سعودی شد + عکس

همیلتون که در 6 دوره از 7 دوره اخیر قهرمان فرمول 1 جهان قهرمان شده است، گفت: "برای من کاملاً واضح است که هیچ چیز برای من تغییر نمی‌کند. فکر نمی‌کنم ما نیازی به نشستن داشته باشیم. ما مسابقات زیادی داشته‌ایم، حوادث زیادی داشته‌ایم، اما من دوست دارم فکر کنم که از این چیزها درس گرفته‌ایم و به جلو برویم. این ممکن است کاملاً دقیق نباشد، زیرا کمتر از یک هفته پیش بود که این زوج جدیدترین درگیری خود را داشتند، تکرار آن در روز یکشنبه می‌تواند به رویدادی دیدنی آسیب برساند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала