Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رایولا مقصد بعدی هالند را فاش کرد

© REUTERS / WOLFGANG RATTAY Borussia Dortmund PSJ oyunu
 Borussia Dortmund PSJ oyunu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
مینو رایولا مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند فاش کرد که مؤکلش به یکی از 4 تیم برتر اروپا خواهد رفت و نزدیک به دوسال است که در این مورد فکر کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نروژی پس از پیوستن از سالزبورگ به بروسیا دورتموند، خود را در بین مهاجمان نخبه اروپا تثبیت کرد. او با درخشش در دورتموند، بیشتر از گذشته مشتریان بزرگی برای خودش دست‌وپا کرد و به نظر می‌رسد که در پنجرۀ نقل‌وانتقالات تابستان آینده از جمع زنبورها جدا شده و راهی یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا شود.
در حالی که باشگاه‌های بزرگ و مطرح اروپا به دنبال این ستاره ارزشمند هستند، مینو رایولا مدیر برنامه‎‌های این بازیکن نروژی در مصاحبۀ گفته است که بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی می‌توانند مقصد جذابی برای مؤکلش باشند.

او این موضوع را با شبکه تلویزیونی "اسپورت وان" مطرح کرده و گفته:" ارلینگ می‌تواند قدم بعدی را در فوتبالش بردارد و این کار را نیز انجام خواهد داد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می‌توانند مقصد بعدی هالند باشند."

رایولا در حالی این اظهارات را مطرح کرده است که در ایتالیا یوونتوس، در انگلیسی چلسی و منچستریونایتد و در فرانسه پاریسن‌جرمن به دنبال ارلینگ هالند اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала