Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ مدافع لیورپول بهترین بازیکن ماه لیگ برتر شد + عکس

© REUTERS / DAVID KLEINSoccer Football - Premier League - Watford v Liverpool - Vicarage Road, Watford, Britain - February 29, 2020 Liverpool's Trent Alexander-Arnold clashes with Watford's Ismaila Sarr and Abdoulaye Doucoure
Soccer Football - Premier League - Watford v Liverpool - Vicarage Road, Watford, Britain - February 29, 2020  Liverpool's Trent Alexander-Arnold clashes with Watford's Ismaila Sarr and Abdoulaye Doucoure  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
ترنت الکساندر آرنولد مدافع راست لیورپول، به دلیل درخشش در ماه نوامبر، بهترین بازیکن ماه لیگ برتر لقب گرفت.
به گزارش اسپوتنیک، ترنت الکساندر آرنولد، مدافع راست لیورپول در فرم فوق‌العاده‌ای در ماه نوامبر قرار داشت و با یک گل ( یک ضربه ایستگاهی دقیق در مقابل وستهم یونایتد ) و 4 پاس گل به تیمش کمک کرد تا در جمع مدعیان قهرمانی و بالای جدول باقی بماند.
آرنولد که در هر سه بازی ماه نوامبر برای لیورپول به میدان رفته است، در خط دقاعی نیز عملکرد قابل قبولی داشته و توانسته برای تیمش در دو کلین شیت کمک کند.
درخشش این بازیکن سبب شده تا وی به عنوان بهترین بازیکن ماه نوامبر لیگ برتر انتخاب شود و این جایزه را برای دومین بار در دوران حرفه‌ای خودش کسب کند.
آرنولد این جایزه را در رقابت با دیوگو جوتا هم‌تیمی‌اش و ژائو کانسلو، امانوئل دنیس، جان مک‌گین و برناردو سیلوا از آن خود کرد و بالاتر از این بازیکنان قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала