Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت آرسنال و تاتنهام برای جذب هافبک ناراضی پی‌اس‌جی

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر واینالدوم
واینالدوم  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
آرسنال و تاتنهام برای به خدمت گرفتن جورجینیو واینالدوم علاقه نشان داده‌اند و این احتمال وجود دارد که در زمستان به لیگ برتر بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو واینالدوم تابستان گذشته و پس از آن که قراردادش با لیورپول به پایان رسید، به باشگاه پاریسن‌جرمن پیوست و امیدوار بود در این باشگاه بتواند روزهای درخشان در آنفیلد را تکرار کند.
ستاره هالندی اما در این تیم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و از 20 بازی در فصل جاری، تنها 10 بازی را به عنوان بازیکن ثابت شروع کرده است و بازیکنانی چون با مارکو وراتی، دانیلو پریرا، لئاندرو پارادس، آندر هررا و ادریسا گوئی به او ترجیح داده شده اند.
همین موضوع سبب شده تا این بازیکن به جدایی از این تیم بیندیشد و خودش را برای خروج از پاریس آماده سازد.
تیم‌های آرسنال، نیوکاسل و تاتنهام علاقه‌مند به جذب ستاره تیم ملی هالند و می‌خواهند وی را در زمستان به صورت قرضی و با بند خرید دائمی به خدمت بگیرند.
در همین حال رسانه‌های انگلیسی گزارش داده‌اند که سران پی‌اس‌جی آماده نیستند تا این بازیکن را به فروش برسانند و تمامی پیشنهادات را برای ستاره هالندی رد خواهند کرد.
رسانه‌های هالندی اما گزارش داده‌اند که واینالدوم بخاطر جام جهانی و علاقه دو تیم خوب لیگ برتر به خودش وسوسه شده و آماده است تا با اعمال فشار جواز جدایی را کسب کند و به لیگ انگلیس باز گردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала