Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ اروپا؛ ناپولی 3 – لسترسیتی 2؛ اسپالتی و شاگردانش همچنان می تازند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ناپولی
ناپولی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
ناپولی با شکست دادن لسترسیتی در یک بازی سرنوشت ساز، به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا راه یافت.
به گزارش اسپوتنیک، در حساس‌ترین دیدار از گروه C لیگ اروپا، ناپولی با نتیجه 3 - 2 از سد لسترسیتی گذشت و به مرحله حذفی لیگ اروپا رسید.
در این دیدار که ناپولی باید برای صعود حتماً پیروز می‌شد اوناس در دقیقه 4 و الماس در دقایق 24 و 53 برای این تیم گلزنی کردند و اوانز در دقیقه 27 و دِوسبری‌هال در دقیقه 33 گل‌های لستر را زدند.
ناپولی 10 امتیازی شد تا همراه اسپارتاک‌مسکو به مرحله بعد برسد، در حالی که لسترسیتی با 8 امتیاز باید به کنفرانس‌لیگ اروپا برود.
در دیگر بازی این گروه نیز اسپارتا پراگ با نتیجه 2 بر صفر از سد بروندبی گذشت. در این گروه تیم‌های لیون و رنجرز به ترتیب با 16 و 8 امتیاز، دو رده ابتدایی جدول گروه A را به خود اختصاص دادند و راهی مرحله حذفی شدند.
در گروه B، رئال سوسیه‌داد با نتیجه 3 بر صفر مقابل پی‌‌اس‌وی آیندهوون پیروز شد و دیدار اشتورم گراتس و موناکو با تساوی یک-یک به پایان رسید. موناکو با 12 امتیاز به‌عنوان صدرنشین و سوسیه‌داد با 9 امتیاز از دور گروهی صعود کردند.
در گروه D نیز رویال آنتورپ با نتیجه یک بر صفر برابر المپیاکوس به برتری رسید و دیدار فنرباغچه مقابل اینتراخت فرانکفورت، با تساوی یک-یک پایان یافت. فرانکفورت که با 12 امتیاز صعود خود را قطعی کرده بود، در صدر جدول ماندنی شد و المپیاکوس با 9 امتیاز، خود را به مرحله حذفی لیگ اروپا رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала