Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس بالاتر از رونالدو؛ ستاره آلمانی برترین انتقال قرن کهکشانی‌ها از دید پرز

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
مدیر برنامه‌های تونی کروس مدعی است که فلورنتینو پرز، انتقال مؤکلش را برترین انتقال قرن باشگاه رئال مادرید می‌داند و به داشتن وی افتخار می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، تونی کروس در سال 2014 و پس قهرمانی در جام جهانی با آلمان، با مبلغ 30 میلیون یورو از بایرن مونیخ راهی رئال مادرید شد. کروس که در آستانه انتقال به منچستریونایتد نیز قرار داشت با دخالت مستقیم ولی فلورنتینو پرز تغییر مسیر داد و به سانتیاگو برنابئو آمد. او اکنون 300 بازی برای کهکشانی‌ها انجام داده و توانسته طی 8 فصل روی بیش از 100 گل تاثیر مستقیم بگذارد. او 13 جام با رئال مادرید گرفت که 3 جام در لیگ قهرمانان اروپا و 2 در رقابت‌های لالیگا بوده است.
بسیاری از کارشناسان کروس را ستون اصلی تیم زیدان که سه قهرمانی متوالی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد، می‌دانند و مدعی اند که وی تأثیر به سزایی روی موفقیت‌های کهکشانی‌ها داشته است.
در همین حال مدیر برنامه‌های کروس می‌گوید که فلورنتینو پرز، انتقال مؤکلش را برترین انتقال قرن باشگاه رئال مادرید می‌داند و به داشتن وی افتخار می‌کند.
وی به گُل در این مورد گفت:" قبل از شیوع ویروس کرونا، پرز مرا برای میل کردن غذا دعوت کرد. او انسانی بسیار محترم و دوست داشتنی است و همیشه از هم صحبتی با او لذت برده ام. در آن مهمانی او من گفت که انتقال تونی کروس انتقال قرن رئال مادرید است و از جذب او ابراز خوشحالی و افتخار کرد."
این سخنان مدیر برنامه‌های کروس برای برخی‌ها عجیب بوده زیرا در سال‌های أخیر انتقال‌های فوق العاده‌ای در تیم رئال مادرید انجام شده که بزرگ‌ترین آنها انتقال کریستیانو رونالدو است که تاریخ این باشگاه نسبت به گذشته متحول ساخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала