Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد در اندیشۀ استفاده‌جویی از بحران بارسا

© REUTERS / Vincent WestФутболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao
Футболисты Андер Капа и Френки де Йонг во время матча FC Barcelona - Athletic Bilbao - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.12.2021
عضو شوید
سران منچستریونایتد تصمیم دارند فرانکی دی‌‎یونگ ستاره هالندی خط میانی بارسلونا را به خدمت بگیرند.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا این روزهای بحران شدیدی را تجربه می‌کند و حذف از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا سبب شده تا فضای رختکن این تیم متشنج شود.
ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا از همه بازیکنان ناراض است و پس از شکست برابر بایرن مونیخ از تمامی ستاره‌های تیمش به صورت مستقیم انتقاد کرده و گفته است که آن‌ها نمی‌توانند بار تیم را بکشند.
ژاوی همچنان به بازیکنانی چون دست، فرانکی دی‌یونگ و تراشتگن گفته است که دیگر در فهرست بازیکنان غیرقابل فروش حضور ندارند و اگر پیشرفت نکنند، فروخته خواهند شد.
این موضوع را آ.اس تأیید می‌کند و مدعی است که بوسکتس، پیکه و آلبا نیز از سوی ژاوی هشدار دریافت کرده‌اند و سرمربی به آن‌ها گفته است که جایی در برنامه‌هایش با شرایط فعلی ندارند.
در همین حال روزنامه ال ناسیونال مدعی شده که منچستریونایتد در حال بررسی شرایط فرانکی دی‌یونگ است تا پیشنهادی را برای جذب این ستاره هالندی ارائه کنند.
این نشریه مدعی‌ است که سران بارسا ممکن بخاطر تقویت تیم و خروج از بحران مالی تن به فروش این بازیکن هالندی بدهد و با پیشنهادی بالاتر از 80 میلیون یورو، وی را به فروش برساند.
یونایتد به عنوان جانشین پوگبا، ستاره هالندی بارسا را در نظر دارد و می‌خواهد در زمستان وی را به خدمت بگیرد.
دی یونگ در سال 2019 از آژاکس به بارسلونا آمد و انتظار می‌رفت در این تیم درخشش بدرخشد اما شرایط به وفق مراد وی پیش نرفت و ستاره هالندی روزهای دشواری را پشت سر می‌گذارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала