Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: قهرمانی؟ هنوز شش ماه از فصل مانده، بنزما در شرایط خوبی قرار دارد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در مورد احتمال قهرمانی تیمش در لالیگا واکنش نشان داد و مدعی شد که هنوز زمان زیادی از فصل باقی مانده است.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد دوشنبه حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لالیگا، میان دو تیم مادرید( رئال مادرید و اتلتیکومادرید)، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزاری خواهد شد و صدرنشین فعلی لالیگا، میزبان مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود.
کارلو آنچلوتی سرمربی موفق رئال مادرید که تیمش این روزها در اوج است، دقایقی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنکاران صحبت کرد.

آنچلوتی در مورد دربی گفت:" این بازی بزرگی است و برابر حریفی مستقیم در راه قهرمانی بازی داریم. تیمی که بزرگ است و انتظار یک بازی هیجان‌انگیز را دارم ولی در نهایت این بازی هم سه امتیاز بیشتر ندارد. اتلتیکو استفاده از ضربات ایستگاهی را در برنامه دارد و باید مراقب باشیم. حریفی قدرتمند هستند و بازی سختی خواهد شد. واضح است که فشار پیروزی در دربی روی هر دو تیم خواهد بود و برای هواداران نیز یک بازی خاص است. هدف ما کسب سه امتیاز و شادکردن هواداران است."

وی در ادامه در مورد وضعیت بنزما صحبت کرد و گفت:" او خوب تمرین کرده و نسبت به هفته گذشته بهتر شده است. بنزما می‌تواند در دسترس باشد و به غیر از دنی سبایوس که هفته آینده در دسترس خواهد بود، سایز بازیکنانم مشکلی ندارد. بابت این موضوع از کادر صحی ممنونم که یک تیم آماده و خوب را برای سپرده‌اند."

سرمربی رئال در ادامه در مورد اختلاف فاحش با رقبأ صحبت کرد و گفت:" تا اینجای فصل خوب کار کرده‌ایم و امتیازت را جمع آوری کرده‌ایم اما هنوز زمان زیادی به پایان فصل مانده است. اگر چند هفته به پایان فصل مانده بود، می‌گفتم که قهرمان می‌شویم اما هنوز خیلی زود است. من نمی‌دانم که در ادامه چه رخ خواهد داد اما از شرایط فعلی راضی‌ام و عالی بوده‌ایم."

آنچلوتی در پایان به تمجید از همتای خودش در اتلتیکومادرید پرداخت و گفت:" او توانسته تیمش را در جمع مدعیان قرار دهد و جام‌های زیادی با اتلتیکو کسب کند. کاری که سیمئونه انجام داده است، قابل قدر و تحسین است. انتقاد از وی را در این اواخر درک می‌کنم و این موضوع به همه مربیان پیش می‌آید. او در اتلتیکومادرید تاریخ سازی کرده و من هم دوست دارم تا همانند او سال‌ها بمانم و تاریخ سازی کنم."

رئال و اتلتیکومادرید در حالی به مصاف هم می‌روند که کهکشانی‌ها با 39 امتیاز در صدر قرار دارند و روخی بلانکو با 29 امتیاز در جایگاه چهارم ایستاده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала