Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاپورتا به هواداران: من هم مثل شما ناراحتم؛ در زمستان بازیکن میخریم

© AFP 2023 / LLUIS GENESpanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona.
Spanish lawyer Joan Laporta celebrates his victory at the auditorium of the Camp Nou complex after winning the election for the FC Barcelona presidency on March 7, 2021 in Barcelona. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2021
عضو شوید
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا تاکید کرد که باشگاه در مسیر درستی حرکت می کند و تیم اصلی در جنوری پیش رو تقویت خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، بدون شک شاگردان ژاوی تا کنون نتوانستند خود را از باخت سنگین در زمین بایرن و حذف تلخ از لیگ قهرمانان بیرون کنند، چهارشنبه شب بارسا در ادامه فصل پر کابوسش مقابل بایرن شکست خورد و پس از 21 سال نتوانست از مرحله گروهی به دور حذفی صعود کند.
با این حال و به دنبال این ناکامی تلخ، خوآن لاپورتا رئیس باشگاه در پیام ویدویی 36 ثانیه ای که در صفحه رسمی اش منتشر کرد، با هواداران صحبت کرد و به آنان وعده داد که تیم به زودی تقویت خواهد شد.
لاپورتا گفت: "من هم به اندازه شما از حذف شدن از لیگ قهرمانان ناراحت و ناامید هستم. ما همه روی این موضوع توافق داریم که باید تیم اول را تقویت کنیم.."
وی با اشاره با فشار مالی باشگاه و قوانین سفت و سخت مالیاتی نیز گفت:
"مشکل دیگر این است که ما قراردادهای بسیار سنگینی را داریم و همین موضوع کار ما را برای پرداخت سخت کرده است. ما در حال تلاش برای یافتن فرمولی مناسب برای بهبودی تیم در این زمستان هستیم. ما برای انجام آن کار می کنیم و به آن خواهیم رسید.
رئیس بارسلونا در پایان نیز گفت:
اکنون از شما می‌خواهم که در این شرایط سخت در کنار تیم تان بمانید تا باشگاه دوباره به مسیر خوبش برگردد.
بارسا در زمستان پیش رو گزینه های متعددی را روی میز دارد، اما جدی ترین گزینه فران تورس مهاجم منچسترسیتی است که ژاوی برای به خدمت گرفتن او فشار زیادی به باشگاه وارد میکند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала