Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ناراحتی مدیران رئال از پیشنهاد توهین آمیز وستهم یونایتد برای هازارد

© AP Photo / Alvaro BarrientosReal Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match
Real Madrid's Eden Hazard protests during a Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2021
عضو شوید
رئال مادرید پیشنهاد باشگاه وستهم یونایتد را برای خرید ستاره همیشه مصدومش را رد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، دیلی میل و شمار دیگری از رسانه های انگلیسی مدعی اند، رئال مادرید پیشنهاد 21 میلیون پوندی تیم لندنی وستهم یونایتد، برای جذب ادن هازارد را کرده است.
دلیل رد پیشنهاد توسط مدیران رئال، کم بودن رقم پیشنهادی تیم انگلیسی بوده که این موضوع حتی باعث رنجش مدیران تیم نیز شده و آن را پیشنهادی توهین آمیز خوانده اند.
هازارد در سال 2019 با قیمت نجومی 89 میلیون پوند از چلسی به رئال پیوست. البته مبلغ کلی این ستاره بلجیمی که به دلیل مصدومیت های متوالی هیچ عنوان نتوانست در تیم اول شهر مادرید جایگاهش را پیدا کتد با پاداش و هزینه های اضافی دیگر به 140 میلیون پوند گزارش شده است.
مهاجم بلژیکی که با امیدواری و سر و صدای زیادی به رئال پیوست، در طی دو فصل و نیم حضورش در اسپانیا، در 55 بازی برای تیمش به میدان رفته است و تنها موفق به زدن 5 گل شده است.
او حتی در این فصل نیز تنها 415 دقیقه برای تیمش به میدان رفته است و از پس پایان رقابت های انتخابی جام جهانی در اروپا نیز مصدوم شده و هنوز از میادین دور است.
در اسپانیا اعتقاد بر این است که پرز رئیس رئال حاضر شده این بازیکن 30 ساله را که دیگر جایی در برنامه های آنجلوتی ندارد را در بازار زمستان به صورت قرضی به تیمی دیگر واگذار کند.
البته مشکل دستمزد بالای هازارد که سالانه 30 میلیون یورو در فصل است، یکی از بزرگ ترین معظلات برای قرض گرفتن این ستاره همیشه مصدوم است.
همچنین بر اساس گزارش ها، هر تیمی که بخواهد هازارد را به صورت دائم به خدمت بگیرد، باید برای راضی کردن مدیران رئال، 48 میلیون پوند هزینه کند.
این در حالیست که تیم دیگری در انگلیس، نیوکاسل هم به دنبال خرید این بازیکن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала