Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد تمدید یونایتد به پوگبا؛ رایو پای بایرن را دخیل کرد + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2021
عضو شوید
منچستریونایتد با اشاره به علاقه رایولا به بایرن، پوگبا را پیشنهاد داد.
به گزارش اسپوتنیک؛ منچستریونایتد به پل پوگبا پیشنهاد تمدید قرارداد داده است، اما مینو رایولا می‌گوید که بایرن مونیخ به این بازیکن علاقه دارد.
قرارداد پوگبا با یونایتد در پایان فصل تمام می‌شود، اما او از ماه اکتوبر که در یک جریان شکست 5-0 مقابل لیورپول از زمین اخراج شد، دیگر بازی نکرده است.
این هافبک متعاقباً در حالی‌که ماه گذشته در تیم ملی فرانسه حضور داشت از ناحیه ران آسیب دید.
رالف رانگنیک سرمربی موقت جدید یونایتد روز جمعه گفت که با پوگبا صحبت کرده است در حالی‌که او در دبی دوره توانبخشی را پشت سر گذاشته و قرار است آخر هفته به بریتانیا برگردد.
رایولا در مصاحبه‌ای با Sport1 تایید کرد که شیاطین سرخ شرایط جدیدی به موکلش پیشنهاد کرده‌اند، هرچند اصرار داشت که این تنها یکی از چندین گزینه روی میز است، اضافه کردن انتقال به بایرن ممکن است برای باشگاه بوندسلیگایی سخت باشد.

رایولا گفت: "بایرن تنها تیمی است که توانایی خرید پوگبا را دارد. ما پیشنهادات زیادی برای او داریم، از جمله تمدید قرارداد. خواهیم دید چه چیزی برای او بهتر است."

رایولا در پاسخ به این سوال که آیا یک تیم بوندسلیگایی مورد توجه پوگبا است یا خیر، پاسخ داد: "ذهنیت آلمانی‌ها متفاوت است. آنها نمی‌توانند و نمی‌خواهند این دستمزدهای بالا را بپردازند. تنها باشگاه آلمانی که می‌تواند این کار را انجام دهد، بایرن مونیخ است. اما حتی آنها هم نمی‌توانند به دستمزد پل برسند. آلمانی‌ها در انتهای هرم حقوق بین المللی قرار دارند."

رایولا همچنان در پاسخ به این‌که آیا ابراز علاقه‌ای از سوی بایرن شده اضافه کرد: "هنوز نه، اما شاید بیاید. باید از بایرن بپرسید. ما با همه چیز کنار می‌آییم، اما بایرن تنها تیمی است [در آلمان] که می‌تواند حقوق او را بپردازد. فکر می‌کنم تا دو ماه دیگر بیشتر بدانیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала