Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ اتوئو رییس فدراسیون فوتبال کامرون شد + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اتوئو
اتوئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2021
عضو شوید
ساموئل اتوئو اسطورۀ فوتبال کشور کامرون و ستاره سابق تیم‌های بارسلونا و اینترمیلان، به عنوان رییس فدراسیون فوتبال کشور انتخاب شد.
به گزارش اسپوتنیک، سامئول اتوئو بازیکن خوش نام و درخشان فوتبال کامرون که سابقه بازی در تیم های بارسلونا و اینتر را دارد، چندی قبل برای به دست آوردن کرسی ریاست فدراسیون فوتبال کشورش خودش را نامزد کرد.
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کامرون امروز (11 دسامبر) برگزار گردید و ستاره سابق بارسلونا با به دست آوردن اکثریت آرأ به عنوان رییس فدراسیون فوتبال کشورش انتخاب شد.
اتوئو خبر انتخابش به عنوان رییس فدراسیون فوتبال کامرون را در فیس بوکش همگانی کرد و از همۀ کسانی که به وی رأی داده‌اند سپاس‌گزاری کرد.

او در فیس بوک نوشت:" امروز را به عنوان یک روز افتخارآمیز در زندگی‌ام به خاطر خواهم سپرد. من عمیقا از این که به عنوان رییس فدراسیون فوتبال کامرون (FECAFOOT)، انتخاب شده‌ام سپاسگزارم. تک تک رأی‌ها نشان دهنده انرژی و جاه طلبی خانواده فوتبال ما برای رساندن ورزش محبوب ما به سطحی است که قبلاً ندیده‌ایم. بریم به کارها برسیم".

اتوئو با 56 گل زده در 118 بازی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی کامرون به شمار می‌رود. او به این تیم برای قهرمانی در مسابقات جام ملت‌های آفریقا در سال‌های 2000 و 2002 کمک کرد و مدال طلای بازی‌های المپیک 2000 سیدنی را هم با همراهی تیم المپیک کامرون دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала