Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی به دنبال غارت از مادرید؛ توخل کاسمیرو را می‌خواهد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر کاسمیرو Russia Soccer Champions League
کاسمیرو  Russia Soccer Champions League - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2021
عضو شوید
چلسی در تلاش جذب کاسمیرو از رئال ماردید است زیرا توماس توخل یک هافبک دیگر می‌خواهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ چلسی به جمع باشگاه‌هایی پیوست که برای جذب کاسمیرو، هافبک رئال مادرید رقابت می‌کنند.
بر اساس گزارش ال ناسیونال، این ستاره برزیلی در رئال تحت نظر کارلو آنچلوتی مورد بی مهری قرار گرفته و توماس توخل سرمربی آبی‌ها می‌خواهد از این فرصت استفاده کند و این هافبک را به جمع شیران لندن اضافه نماید.
انتخاب اول توخل در خط میانی جورجینیو و انگولو کانته هستند، اما فصل قهرمانی فرانسه در جام جهانی با مصدومیت‌های مکرر خدشه دار شده است.
خرید قرضی سائول نیگز از اتلتیکو مادرید فاجعه بار بوده، زیرا این بازیکن اسپانیایی تنها دو بار در لیگ برتر بازی کرده و در هر دو نوبت در نیمه دوم به میدان رفته است.
به این ترتیب توخل ظاهراً مشتاق به آوردن بازیکن دیگری است و کاسمیرو با این شرایط مطابقت دارد. اما چلسی باید از بیش از 50 میلیون پوند بپردازد تا بتواند خدمات این بازیکن 29 ساله را تضمین کند.
گزارش‌ها حاکی از آن است که کاسمیرو از زمانی که آنچلوتی برای اولین بار به رئال پیوست، از موقعیت پرمخاطره‌اش آگاه بود و حتی فلورنتینو پرز رئیس باشگاه نیز نگران عملکرد او بوده است.
به نقل از ال ناسیونال، در واقع رئال فقط این مدت روی کاسمیرو نگه داشته است، زیرا آنها جایگزینی برای موقعیت او در زمین ندارند.
اگرچه گفته می‌شود کاسمیرو اسپانیا را مثل خانه‌اش می‌داند اما ممکن است آماده انتقال به استمفورد بریج باشد و گزارش شده که ایجنت او در چندین مورد با سلسله مراتب چلسی ملاقات کرده است. با این حال، این احتمال وجود دارد که چلسی برای به خدمت گرفتن این بازیکن برزیلی که چندین جام از جمله دو قهرمانی لالیگا و چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در رئال مادرید کسب کرده، با رقابت سختی روبرو شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала