Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: برابر بایرن نشان دادیم که حد مدعیان اروپا نیستیم

© AP Photo / Manu Fernandezژاوی هرناندز تشافي هرنانديز
ژاوی هرناندز   تشافي هرنانديز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.12.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با اوساسونا به شکست برابر بایرن واکنش نشان داد و اظهار داشت که تیمش در حد مدعیان اروپا نیست.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب در ورزشگاه دناوارو مهمان اوساسونا در چهارچوب هفتۀ هفدهم رقابت‌های لالیگا است و دیدار دشواری در پیش دارد.
ژاوی هرناندز سرمربی آبی‌اناری‌ها در نشست خبری قبل از مصاف با اوساسونا به شکست برابر بایرن واکنش نشان داد و اظهار داشت که تیمش در حد مدعیان اروپا نیست.

او گفت:" فردا شب بازی سختی برابر اوساسونا داریم. آن‌ها خوب دفاع می‌کنند و انتخاب شان دفاع 5 نفره است اما فردا نمی‌دانم که چه سیستمی را انتخاب خواهند کرد و برابر ما قرار خواهند گرفت. حریف ما تیمی است که همه تلاشش را در زمین انجام می‌دهد و فردا در ضد حملات تلاش خواهند کرد تا به ما ضربه بزنند. ما آمادۀ این بازی هستیم."

ژاوی در مورد غیبت دپای گفت:" دپای متأسفانه مصدوم است و حالا نوبت به لوک رسیده تا به تیم کمک کند. خصوصیات هر دو بازیکن متفاوت است اما فردا از او استفاده خواهیم کرد."

سرمربی بارسا در مورد اتهام تجاوز جنسی به مدیر سابق لاماسیا گفت:" این موضوع حساس است و بسیار پیچیده. این موضوع مرا شگفت زده کرد زیرا با او رابطۀ خوبی داشتم. من اطلاعی در این مورد ندارد و دادگاه در این مورد تصمیم‌گیری خواهد کرد."

وی در مورد حذف از لیگ قهرمانان نیز پرداخت و گفت:" نگران کننده است اما حالا آن‌ را پذیرفته‌ایم. من وظیفه دارم تا تا همه چیز را درست کنم و بازیکنان را از لحاظ روحی ریکاوری کنم. بازی فردا فرصت مناسبی است و می‌توانیم با کسب پیروزی اتفاقات تلخ آلیانز را فراموش کنیم. برابر بایرن نشان دادیم که حد مدعیان بزرگ اروپا نیستیم. تلاش داریم بارسا را به جایگاه اصلی‌اش برگردانیم زیرا برابر بایرن مونیخ تیم بسیار کوچکی نشان دادیم."

سرمربی بارسا در آخر مورد زمستان و شرایط فعلی رختکن صحبت کرد و گفت:" بازار زمستان فرصت خوبی است و باید بارسا تقویت شود و بهتر کار کند. ما در این مورد با مدیران جلسه داشتیم و همه چیز واضح شد. بارسا از لحاظ اقتصادی مشکلاتی دارد و همه تلاش داریم تا تیم به نوعی تقویت شود. من خوشبینم و به آینده بهتر باور دارم."

بارسا در حالی به مصاف اوساسونا می‌رود که در حال حاضر با 23 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و برای بالا آمدن باید در این دیدار به برتری برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала