Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی رهبر رختکن ستاره‌های کهکشانی در مادرید + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید به خوبی توانسته که رختکن تیم‌اش را رهبری نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ کارلو آنچلوتی شش ماه پس از بازگشت به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، رهبر رئال مادرید در داخل و خارج از زمین است. او با کسب نتایج به تیمی کمک کرده که تقریباً مشابه تیم سال گذشته است، در حالی‌که از سوی افراد حاضر در سلسله مراتب باشگاه به خاطر نحوه قرار دادن باشگاه در اولویت هر زمان که صحبت می‌کند، مورد قدردانی قرار می‌گیرد.
آنچلوتی در اولین دیدارهایش با فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچز ابراز خوشحالی کرد که با این تیم کار می کند و معتقد است وینیسیوس می‌تواند کلیدی برای این کار باشد. این ستاره برزیلی ثابت کرده که مربی‌اش درست گفته، در حالی‌که سایر بازیکنان نیز به خوبی پاسخ داده‌اند.
در حالی‌که این مربی ایتالیایی در این مسیر اشتباهاتی مرتکب شده، اما همیشه به خوبی پاسخ داده و به سرعت نقشی را که هر بازیکن باید در تیمش داشته باشد، مشخص کرده است.
او به همه فرصت داده اما بازی کردن بازیکنان از تاریخ فروش آنها صرفا به خاطر آن نیست. این به برخی از بازیکنان کمک کرد تا متوجه شوند که زمان آن فرا رسیده و این چیزی است که مسئولان برنابئو از آن قدردانی می‌کنند.
آنها خوشحال هستند و حتی در گذشته صحبت از اشتباهی در مورد ایتالیایی شده است.
یازده نفر ایده‌آل نتایجی را به همراه داشت
آنچلوتی مشخص کرده که ترکیب اصلی ایده آل او چیست و از آنجا شروع به چرخش با حداقل مقدار لازم کرده است. اتهاماتی مبنی بر استفاده بیش از حد از کاسمیرو، لوکا مودریچ و تونی کروس مطرح شده، اما باید در نظر داشت که فده والورده مصدوم شد و ادواردو کاماوینگا همچنان در حال تطبیق است. بعلاوه، سه نفر اولی بسیار خوب بازی کردند.
بازگشت دنی کارواخال و فرلاند مندی از مصدومیت نیز کمک کرد، در حالی‌که وینیسیوس تفاوت اصلی بوده است. آنچلوتی به او اعتماد به نفس داد، درست مانند رودریگو و مارکو آسنسیو در سمت راست.
با ماریانو و لوکا یوویچ، مربی نقش آنها را برای آنها روشن کرد و آنها به کار خود ادامه دادند و برای فرصت‌هایی که کریم بنزما نمی‌تواند بازی کند، آماده هستند. هر دو مقابل الچه و رئال سوسیداد خیلی خوب کار کردند.
بازیکنان حاشیه‌ای همچنان بازیکنان حاشیه‌ای هستند، اما آنچلوتی در ذهن خود کاملاً واضح است که چه می‌کند. او به ستاره چند ماه اول فصل 2021/22 تبدیل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала