Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه ستاره چلسی در رادار ژاوی؛ هرناندز بارسا را تقویت می‌کند + عکس

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی رودیگر
آنتونی رودیگر  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
عضو شوید
بارسلونا برای تقویت‌اش در زمستان امسال وارد بازار می‌شود و سرمربی این تیم سه بازیکن چلسی را زیر نظر گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک؛ وضعیت بحرانی که بارسلونا در آن قرار دارد (حذف از لیگ قهرمانان و دور از صدر لالیگا) به این معنی است که هیئت مدیره برای بازار زمستانی کار می‌کند. آوردن ژاوی هرناندز می‌خواهد حالا باید رختکن را تغییر بدهد.
بارسلونا در این بازار به یک تهدید جهانی تبدیل شده است. چلسی ممکن است یکی از سخت‌ترین ضربه‌ها را از این تیم دریافت کند. زیرا "موندو دپورتیوو" مدعی شده که باشگاه به سه بازیکن از تیم آبی‌ها علاقه مند است. کاتالان‌ها‌ آزپیلیکوئتا، رودیگر و پولیشیچ را زیر نظر گرفته‌اند. علاقه به مدافع اسپانیایی مشخص است. همچنین رودیگر که با باشگاه لندنی تمدید نکرده و قصد دارد آنجا را ترک کند و چندین باشگاه قدرتمند از جمله رئال مادرید علاقه مند به او هستند.
در نهایت، علاقه به پولیشیچ آشکار می‌شود. این بازیکن آمریکایی به لیست مهاجمانی اضافه شده که ژاوی هرناندز از زمان ورودش مدنظر آنها بود. پلان A همیشه فران تورس بوده است، اما ادعاهای بالای سیتی، خروج او را دشوار می‌کند. کاوانی اکنون در موقعیت بسیار خوبی قرار گرفته است. اکنون تنها گزینه پولیشیچ است زیرا برای توخل زیاد حساب نمی‌شود و می‌تواند پیشنهادات را بررسی نماید و خروج قرضی داشته باشد. نکته این است که در چلسی در اوج مازاد وجود دارد (هادسون اودوی، مونت، هاورتز، زیاش ...) و بازیکن آمریکایی در حال حاضر در حال بررسی فرصتی خروج از استمفورد بریج است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала