پیوستن داعشی ها به طالبان افغانستان

© https://twitter.com تسلیم شدن 55 عضو داعش به طالبان در ولایت ننگرهار
 تسلیم شدن 55 عضو داعش به طالبان در ولایت ننگرهار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
عضو شوید
تقریباً 80 حامی داعش در ولایت ننگرهار به طالبان تسلیم شدند.
به گزارش اسپوتنیک، حداقل 80 نفر از حامیان گروه تروریستی دولت اسلامی (داعش، ممنوعه در روسیه) در ولایت ننگرهار افغانستان تسلیم مقامات تعیین شده از سوی جنبش رادیکال طالبان (ممنوع در روسیه) شدند. این خبر را روز یکشنبه اداره عمومی رسانه های ولایت اعلام کرد.
به گفته این اداره، "اعضای داعش با میانجیگری بزرگان قبایل محلی تسلیم مقامات محلی طالبان شدند." خاطرنشان می شود، کسانی که اعلام جدایی از تروریست ها کرده اند، باشندگان 10 ولسوالی واقع در قلمرو ننگرهار هستند.
گفته شده است، همه کسانی که داوطلبانه در کنار مقامات قرار گرفتند، عفو شده اند.
داعش - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.11.2021
ارتباط فرانسه با داعش افشا شد+ویدئو
بزرگان ننگرهار به نوبه خود در روند آشتی مشارکت داشتند. آنها اشاره کردند که اگر یکی از باشندگان این ولایت برای حامیان داعش مسکن فراهم کند، صاحبان آنها اخراج می شوند و خانه هایشان می سوزد.
در ماه های اخیر، چندین انفجار، حملات مسلحانه و تیراندازی در چندین ولایت افغانستان رخ داده است که هم طالبان و هم ساکنان محلی را تحت تأثیر قرار داده است. دولت اسلامی در خراسان، شاخه ای از داعش، مسئولیت برخی از این حوادث را بر عهده گرفت. پیش از این نیز نمایندگان بلندپایه طالبان بارها اعلام کرده بودند که داعش خطری برای افغانستان ندارد و طالبان می توانند به طور مستقل با این گروه بجنگند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала