تحویل بیش از 19 میلیون دالر کمک های بشردوستانه به بانک بین المللی افغانستان (AIB)

© Bank- Afghanistan Twitter تحویل بیش از 19 میلیون دالر کمک های بشردوستانه به بانک بین المللی افغانستان (AIB)
تحویل بیش از 19 میلیون دالر کمک های بشردوستانه به بانک بین المللی افغانستان (AIB)  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
عضو شوید
در ادامه ای کمک های بشردوستانه به افغانستان امروز یکشنبه بیش از 19 میلیون دالر کمک های بشردوستانه به بانک بین المللی افغانستان (AIB) تحویل داده شد.
به گزارش اسپوتنیک، بانک مرکزی افغانستان امروز نوشت: در ادامه ای کمک های بشردوستانه به افغانستان، امروز یکشنبه مورخ 21 قوس 1400 سومین بسته کمک های بشردوستانه که نزده اعشاریه دو (19.2) میلیون دالر امریکایی می شود به افغانستان مواصلت کرده که زمینه انتقال آن از میدان تا بانک بین المللی افغانستان (AIB) توسط د افغانستان بانک تسهیل گردید.
این بانک نوشته است، که افغانستان بانک برای تسهیل راه های اصولی که منجر به جلوگیری از فقر و تنگدستی مردم شریف افغانستان می شود، همواره تلاش نموده و از اینطریق به مردم خود اطمینان میدهد که وضعیت نظام بانکی کشور و نیازمندی های اسعاری به زودی حل خواهد شد.
در ادامه این بانک نوشته اشت، که افغانستان بانک همواره تلاش نموده، که ارزش پول افغانی را در مقابل اسعار در حد ثابت نگهداری نماید. امیدواری ها وجود دارد که با آمدن این بسته های کمکی ارزش پول افغانی در مقابل اسعار در حالت مطلوب قرار گیرد. رهبری د افغانستان بانک در تلاش است تا از هر طریق ممکن به معضل نرخ برابری دالر به افغانی رسیدگی صورت گیرد.
این در حالیست، که امروز یک دالر به بیش از 110 افغانی در کابل معامله می شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала