شورای امنیت روسیه: دوران سلطه گری امریکا در حال پیوستن به تاریخ است

© AFP 2023 / Stefani ReynoldsФлаг США на фоне здания Верховного суда в Вашингтоне
Флаг США на фоне здания Верховного суда в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
عضو شوید
معاون اول دبیر شورای امنیت روسیه گفت، که سلطه نظامی امریکا در جهان دیگر مطلق نیست، در بسیاری از زمینه‌ها امریکایی‌ها باید به روسیه و چین برسند.
به گزارش اسپوتنیک، یوری اوریانوف، معاون اول دبیر شورای امنیت روسیه گفت: تسلط نظامی ایالات متحده در جهان دیگر مطلق نیست، در بسیاری از زمینه ها، امریکایی ها باید به روسیه و چین برسند.
اوریانوف افزود: ایالات متحده متوجه شده است که دوران کوتاه سلطه گری امریکا پس از پایان جنگ سرد بی وقفه در حال فروکش کردن به گذشته است.
به گفته وی، امریکا نیز به تدریج نفوذ اقتصادی خود را از دست می دهد.
Президент РФ Владимир Путин в режиме видеоконференции проводит совещание по экономическим вопросам - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
پوتین رهبری جهانی روسیه را در جنگ افزارهای جدید اعلام کرد
اوریانوف گفت: "در عرصه سیاسی جهانی، صدای واشنگتن دیگر حتی توسط تک تک شریک های راهبردی ایالات متحده به عنوان حقیقت نهایی تلقی نمی‌شود و دیگر بازیگران نیز به آن اشاره نمی‌کنند".
اوریانوف تأکید کرد، که در این شرایط، رهبری آمریکا تنها می‌تواند "بازی‌های ایدئولوژیک انجام دهد و سعی کند خود و دیگران را متقاعد کند که ایالات متحده الگوی دموکراسی باقی می‌ماند و این حق اخلاقی را دارد که تصمیم بگیرد کدام دولت‌ها تا حد بیشتری با این مدل مطابقت دارند و کدامین دولت تا حدی کمتر و به هیچ وجه نمی توان آن را دموکراتیک دانست".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала