Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی امشب برابر موناکو بازی خواهد کرد؟

© REUTERS / Benoit Tessier Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси
Неймар из Пари Сен-Жермен празднует свой первый гол с Лионелем Месси  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
عضو شوید
انتظار می‌رود لیونل مسی برنده هفت توپ طلا، امشب در دیدار پاریسن‌جرمن در لیگ 1 به مصاف موناکو برود.
به گزارش اسپوتنیک؛ پاریسن‌جرمن مشتاق بازگشت به مسیر پیروزی در لیگ است. غول پاریسی تنها با دو تساوی مقابل نیس و لنز به بازی امشب می‌رسد. با وجود کاهش امتیاز، آنها هنوز 11 امتیاز با رن رده دومی فاصله دارند.
لیونل مسی کم کم به بازیکنی ارزشمند برای پاریسی‌ها تحت هدایت مائوریسیو پوچتینو تبدیل می‌شود. این بازیکن 34 ساله احتمالاً کیلیان امباپه و آنخل دی ماریا را در خط حمله از ابتدا همراهی خواهد نمود.
هیچ ترس جدیدی از مصدومیت برای PSG وجود ندارد. این بدان معناست که آنها بدون نیمار و جولیان دراکسلر ادامه خواهند داد. البته سرخیو راموس نیز در آستانه بازی مقابل موناکو از بازی خارج شد.
لیونل مسی با فُرم خوبی وارد بازی امشب می‌شود، زیرا او در آخرین دیدار گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ گل‌زنی کرده بود. شایان ذکر است که این مُهاجم هنوز فرم لیگ قهرمانان خود را در لیگ 1 تکرار نکرده است.
موناکو در لیگ بسیار ناسازگار بوده است. آنها در حال حاضر در 5 بازی اخیر خود در لیگ شکست نخورده‌اند. با این حال، سه مورد از آن بازی‌ها مساوی شده است. تیم شاهزاده در حال حاضر با کسب 26 امتیاز از 17 بازی خود در رده هشتم جدول رده بندی لیگ 1 قرار دارد.
این در حالی‌ست که لیونل مسی هنوز فُرم بارسلونای خود را در PSG تکرار نکرده و تنها یک بار در لیگ 1 گلزنی کرده است. دوران حضور او در پاریس به دلیل مصدومیت‌ها و بازی‌های ملی با مشکل مواجه شده است. با این حال، او اکنون به خوبی در ترکیب اصلی قرار دارد و اغلب 90 دقیقه کامل بازی کرده است.
شایان ذکر است که مسی در آخرین بُرد پی‌اس‌جی در لیگ نقش بسزایی داشت زیرا در پیروزی 3-1 مقابل سنت اتین هر سه گل را او زمینه سازی کرد. با این حال، رکورد کلی او در لیگ در این فصل یک گل و چهار پاس گل در 9 بازی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала