Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ورشتاپن: " اگر من در موتر او [همیلتون] بودم، فصل خیلی وقت پیش تعیین می‌شد"

© AP Photo / Toru Hanaiمکس ورستپن The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan
مکس ورستپن   The car of Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands is pushed toward his garage at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.12.2021
عضو شوید
مکس ورشتاپن می‌گوید که اگر موتر همیلتون در اختیار او بود، خیلی زود توانسته بود قهرمان شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ مکس ورشتاپن پیشنهاد کرده که اگر او موتر لوئیز همیلتون را می‌راند، مبارزه قهرمانی فرمول یک "خیلی وقت پیش قطعی شده بود". راننده ردبول پس از کسب مقام اول در گرندپری ابوظبی با برتری جزئی وارد مسابقه نهایی رقابت می‌شود.
ورشتاپن و همیلتون پس از 21 مسابقه در امتیاز 369.5 مساوی هستند، اما مرد هالندی به لطف تعداد برتر بُردهای مسابقه در این فصل جایگاه بهتری دارد.
ورشتاپن 9 پیروزی به دست آورده در حالی‌که همیلتون در مقایسه با او یک بردر کم‌تر دارد.
راننده بریتانیایی می‌داند که باید بالاتر از ورشتاپن کار کند تا هشتمین تاج را به دست آورد و از رکورد هفت عنوان قهرمانی جهان مایکل شوماخر پیشی بگیرد. و ورشتاپن با ادعای این که اگر پشت فرمان موتر همیلتون بود، اولین قهرمانی خود در فرمول یک را پیش از این کسب کرده بود و این موضوع گرمای بیشتری به رویارویی آتشین هر دو راننده اضافه کرد.

ورشتاپن در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند در موتر همیلتون چگونه خواهد بود، به دی تلگراف گفت: "اگر راننده فرمول یک هستید، باید اینطور فکر کنید، بنابراین من می‌گویم بله. اما من نیازی به شنیدن این موضوع از شخص دیگری ندارم. من به آن شناخت نیازی ندارم. فکر می کنم خیلی مهم‌تر است که من چه فکر می‌کنم و افرادی که به من نزدیک هستند چه فکر می‌کنند. اگر من در موتر او بودم، فصل خیلی وقت پیش تعیین می‌شد."

ورشتاپن افزود: "نگاه من به برخی افراد تغییر کرده است. نه به صورت مثبت."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала