Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بایرن در اندیشۀ جذب ستارۀ همیشه مصدوم بارسا به جای کومان

© REUTERS / STRINGERمباراة بايرن ميونخ الألماني مع نظيره سرفينا زفيزدا الصربي بدوري الأبطال
مباراة بايرن ميونخ الألماني مع نظيره سرفينا زفيزدا الصربي بدوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
بایرن مونیخ در صورتی که موفق به تمدید قرارداد کینگزلی کومان نشود، قصد دارد هموطن وی را از بارسلونا به خدمت بگیرد و جانشین او سازد.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فعلی کینگزلی کومان تا ماه جون سال 2023 با بایرن مونیخ اعتبار دارد و این بازیکن در چند ماه آخر تمایلی چندانی برای تمدید و ماندن در آلیانز آرنا نشان نداده است.
بایرن مونیخ که تابستان گذشته داوید آلابا را به صورت مجانی از دست داد، به این درک رسیده که بازیکنانی را که آمادۀ تمدید نیستند، یک فصل مانده به پایان قرارداد شان بفروشد و با پول فروش آن‌ها جایگزین مناسب جذب کند.
از همین رو بایرن مونیخ گزینه‌های قابل دسترس را زیر ذره‌بین قرار داده و در میان همۀ گزینه‌ها، عثمان دمبله ستاره فرانسوی بارسلونا برای جایگزینی کومان مناسب و دست یافتنی به نظر می‌رسد.
باواریایی‌ها اطلاع دارند که قرارداد دمبله در پایان فصل به پایان می‌رسد و از همین رو به گوش ستاره فرانسوی رسانده‌اند که خواهان جذب او هستند.
کریستین فالک، خبرنگار آلمانی مدعی است که سران بایرن تصمیم قطعی خود شان را گرفته‌اند تا در ماه جنوری با مدیر برنامه‌های دمبله ملاقات و با وی در مورد انتقال احتمالی در تابستان آینده صحبت کنند.
بایرن در حالی به این بازیکن علاقه نشان داده که ژاوی سرمربی بارسلونا با وجود مصدومیت‌های متوالی ستاره فرانسوی، خواهان تمدید با او است و از مدیران تیم خواسته تا هر طور شده دمبله را حفظ کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала