Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به افتخار هفتیمن توپ طلای مسی؛ پاریسی‌ها طلایی شدند + عکس

© REUTERS / Benoit TessierФорвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси с Золотым мячом на церемонии награждения в Париже
Форвард сборной Аргентины и «Пари Сен-Жермен» Лионель Месси с Золотым мячом на церемонии награждения в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
باشگاه پاری‌سن‌جرمن به بهانه هفتمین توپ طلای مسی رنگ شماره پیراهن بازیکنان را به رنگ طلایی در آورد.
به گزارش اسپوتنیک، در دیدار شب گذشته پاری‌سن‌جرمن مقابل موناکو، پاریسی‌ها برای تقدیر از لیونل مسی از پیراهن های ویژه ای استفاده کرد.
باشگاه پاری‌سن‌جرمن شب گذشته در دیدار برابر موناکو از پیراهن جدید خود استفاده کرد که نام و شماره های آن به رنگ طلایی طراحی شده بود.
این تغییر رنگ به بهانه هفتمین توپ طلای مسی و اولین توپ طلای باشگاه پاری‌سن‌جرمن بصورت اختصاصی برای این بازی انجام شده بود.
پی اس جی در ابتدا پس از مراسم توپ طلا و در اولین بازی خود در پارک ده پرنس از توپ طلای مسی رونمایی کرد و اکنون هم پس از آن لباس ویژه‌ای را برای این بازی تدارک دید تا بدین ترتیب توپ طلای مسی را مورد توجه ویژه ای قرار دهد.
پی‌اس‌جی و موناکو در هفته هجدهم از رقابت های لوشامپیونه فرانسه به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی دو بر صفر یاران مسی به پایان رسید و شاگردان پوچتینو توانستند هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала