Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا دوباره انجام شد؛ مسی و یاران با رئال خوردند + عکس

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ قهرمانان اروپا
لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
قرعه‌کشی مرحلۀ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، ساعتی قبل انجام شد اما به دلیل مشکلات فنی لغو و دوباره انجام شد و تیم‌های حریفان خود را شناختند.
به گزارش اسپوتنیک، یوفا عصر امروز قرعه کشی مرحلۀ یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کرد که براساس آن بنفیکا حریف رئال مادرید، ویارئال حریف منچسترسیتی، اتلتیکو مادرید حریف بایرن مونیخ، سالزبورگ حریف لیورپول، اینتر حریف آژاکس، اسپورتینگ حریف یوونتوس، چلسی حریف لیل و پی اس جی حریف منچستریونایتد شد.
این قرعه کشی اما با مشکلات فنی رو‌به‌رو شده بود و شکایات زیادی صورت گرفت و یوفا مجبور شد تا به لغو آن تصمیم بگیرد. در حقیقت جای‌گیری قرعه منچستریونایتد و ویارئال طبق قوانین قبلی بخاطر هم‌گروهی دو تیم در مرحله قبل اشتباه بود و هنگام بازگرداندن توپ‌های قرعه به سبد خطایی صورت گرفت و توپی که اسم منچستریونایتد داخل آن قرار گرفته بود را بین حریفان احتمالی اتلتیکومادرید قرار ندادند. به این ترتیب احتمال تقابل اتلتیکومادرید با منچستریونایتد ناممکن شد و همین موضوع سبب اعتراضات شد.
یوفا دقایقی قبل دوباره قرعه کشی را برگزار کرد و تیم‌ها حریفان جدید خود را در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شناختند.
نتیجۀ قرعه‌کشی دوبارۀ مرحلۀ یک‌هشتم به شرح زیر است:
سالزبورگ با بایرن مونیخ
منچسترسیتی با اسپورتینگ
بنفیکا با آژاکس
چلسی با لیل
اتلتیکومادرید با منچستریونایتد
ویارئال با یوونتوس
اینترمیلان با لیورپول
پی‌اس‌جی با رئال مادرید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала