Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش کلوپ و گواردیولا به تکرار قرعه‌کشی لیگ قهرمانان

© Photo / YouTubeManchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda)
Manchester City - Liverpool maçı sonrası Pep Guardiola ile Jürgen Klopp (solda) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی به تکرار قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان دادند و هر دو دیدگاه یکسان در مورد این قضیه داشتند.
به گزارش اسپوتنیک، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، امروز در نیون سوئیس برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند اما دقایقی بعد مشخص شد که اشتباهی در قرعه‌کشی صورت گرفته است.
این اتفاق سبب ابطال قرعه‌کشی شد و یوفا ساعتی پس از انجام قرعه‌کشی اشتباه، این پروسه را دوباره برگزار کرد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند.
در تکرار قرعه‌کشی سالزبورگ با بایرن مونیخ، منچسترسیتی با اسپورتینگ، بنفیکا با آژاکس، چلسی با لیل، اتلتیکومادرید با منچستریونایتد، ویارئال با یوونتوس، اینترمیلان با لیورپول و پی‌اس‌جی با رئال مادرید خوردند.
این موضوع با واکنش‌های متفاوتی رو به رو شد و باشگاه رئال مادرید که از بنفیکا به پی‌اس‌جی تغییر حریف داد، به یوفا انتقاد کرد و این کار را رسوایی عنوان کرد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول و توماس توخل سرمربی چلسی اما این موضوع را درست خواندند و گفتند که باید قرعه‌کشی تکرار می‌شد.

کلوپ در این مورد گفت:" من 54 سال صبر کردم تا برای اولین بار در سن سیرو حضور یابم و حالا دو بار در سه ماه در این ورزشگاه تیمم را هدایت می کنم، بنابراین این خبر خوبی است. البته بازی با اینتر سخت است زیرا حریف ما صدرنشین است. تکرار قرعه‌کشی درست بود. من مراسم قرعه ‌کشی را به صورت زنده دیدم و قطعا شما نباید اجازه دهید که شرایط اینگونه پیش برود و حتما باید دوباره قرعه ‌کشی انجام می شد."

گواردیولا نیز واکنش مثبتی به این موضوع داشت و در نشست خبری قبل از مصاف با لیدز یونایتد به خبرنگاران گفت:" قرعه‌کشی دوباره تکرار شد و به نظر من این عادلانه بود. اشتباه رخ داد و گاهی اوقات چنین چیزهایی رخ می‌دهد. در این‌گونه مواقع شما باید پروسه را تکرار کنید تا هیچ شکی باقی نماند."

این در حالی‌ست که هر دو تیم با حریفان نسبتاً خوبی خورده‌اند و همانند رئال کارشان برای صعود به مرحله بعد زیاد دشوار نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала