Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: با حریفی در سطح لیگ قهرمانان خوردیم، بازی بخاطر مارادونا قابل افتخار است

© AFP 2023 / LLUIS GENEژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با بوکاجونیورز در بازی یابود مارادونا، به تقابل با ناپولی در پلی‌آف لیگ اروپا واکنش نشان داد و اظهار داشت که بازی فردا فرصتی برای بازیکنانی است که در لالیگا و لیگ قهرمانان برای بارسا بازی نکرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم بوکاجونیورز آرجانتین و بارسلونا فردا شب در دیداری دوستانه در شهر ریاض عربستان به یاد دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فقید فوتبال آرجانتین و جهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
این دیدار با تلاش و برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال عربستان برگزار شده و دو تیم در کنار این که به مارادونا ادای احترام می‌کنند، سود بزرگی را نیز به جیب خواهند زد.
تیم بارسلونا امروز به عربستان رسید و ژاوی هرناندز سرمربی بلوگرانا دقایقی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار اشتراک و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.
سرمربی بارسا در مورد این بازی گفت:" حضور در این جا برای ما مایۀ افتخار است که به عنوان نماینده بارسا اینجا هستیم و داریم برای یادبود یکی از بهترین‌های جهان بازی می‌کنیم. برای کسانی که هنوز نتوانسته اند در ترکیب باشند این بازی آزمون خوبی است. قرار است در این بازی دنی آلوز و بازیکنانی که نتوانسته اند در ترکیب باشند بازی کنند. تلاش می‌کنیم بهترین سطح خود را ارائه دهیم. باعث خوشحالی است که در عربستان سعودی هستیم."
ژاوی در مورد تقابل با ناپولی در لیگ اروپا گفت:" قرعه خوبی نبود. ناپولی یکی از سخت‌ترین رقبأ این تورنمنت است. یک رقیب در سطح لیگ قهرمانان اروپا. بازی امروز ادای احترام به مارادونا خواهد بود فعلا دوماه تا آن بازی مانده است و امیدواریم در بهترین لحظه خودما باشیم."
او در مورد حضور در لیگ اروپا نیز صحبت کرد و گفت:" در تلاش هستیم تا بارسلونا را در بهترین موقعیت بگذاریم. یعنی بتوانیم در لیگ قهرمانان اروپا رقابت کنیم ولی امروز باید واقعیت را قبول کرد. باید در لیگ اروپا رقابت کنیم و برای قهرمانی در آن مبارزه کنیم تا هر چه زودتر به سطح اروپا برگردیم."
وی در آخر در مورد ترکیب تیمش در بازی فردا نیز حرف زد و گفت:" مهمترین چیز این است که دقایق بازی را به خوبی مدیریت کنید. بسیاری از بازیکنان که دقایق کمی بازی کرده اند در این بازی در ترکیب قرار می‌گیرند و هنوز مشخص نیست که چه کسی در ترکیب ثابت حضور خواهد داشت."
بازی بارسا و بوکاجونیورز فردا شب در ورزشگاه دانشگاه ملک سعود ساعت 21:30 به وقت افغانستان برگزار خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала