Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراض رئال پس از برخورد با پی‌اس‌جی به قرعه‌کشی دوبارۀ لیگ قهرمانان اروپا

© REUTERS / Sergio Perezپرز
پرز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
رئال مادرید قرعه‌کشی دوبارۀ لیگ قهرمانان اروپا را رسوایی عنوان کرد و از اشتباه یوفا شدیداً خشمگین است.
به گزارش اسپوتنیک، قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا، امروز در نیون سوئیس برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند اما دقایقی بعد مشخص شد که اشتباهی در قرعه‌کشی صورت گرفته و باید دوباره برگزار گردد.
در جریان بیرون شدن قرعه ویارئال به عنوان تیم دوم، قرعه منچستریونایتد به ناگاه درآمد که اشتباه بزرگی از سوی یوفا بود زیرا این 2 تیم در مرحله گروهی با هم در یک گروه بودند و طبق قانون این 2 تیم نباید با هم مقابل می‌شدند.
این اتفاق سبب ابطال قرعه‌کشی شد و یوفا دقایقی قبل این پروسه را دوباره برگزار کرد و حریفان خود را شناختند.
در این مرحله سالزبورگ با بایرن مونیخ، منچسترسیتی با اسپورتینگ، بنفیکا با آژاکس، چلسی با لیل، اتلتیکومادرید با منچستریونایتد، ویارئال با یوونتوس، اینترمیلان با لیورپول و پی‌اس‌جی با رئال مادرید خوردند.
رئال مادرید که در قرعه‌کشی اولی با بنفیکا خورده بود، پس از برخورد با پی‌اس‌جی شدیداً به برگزاری دوبارۀ قرعه‌کشی انتقاد کرد و این موضوع را رسوایی بزرگ عنوان کرد.
براساس گزارش گُل، لوس بلانکوس بر این باور است که تقابل آن‌ها با بنفیکا منصفانه بود و دلیلی نداشت تا قرعۀ آن‌ها نیز تکرار شود و با تیم قدرتمندی‌تر بخورند.
رئال مادرید پرونده خود را به یوفا ارائه کرده است. با این حال گفته می شود که برگزارکنندگان درخواست غول اسپانیایی مبنی بر عدم حضور آن‌ها در قرعه کشی دوم را رد کرده‌اند.
گفته می‌شود منچسترسیتی که در مقابل ویارئال قرار گرفته بود نیز از این تصمیم خشم‌گین است و راضی نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала