Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبر شوکه کننده به بارسا؛ آگوئرو تا دو روز دیگر از فوتبال خداحافظی می‌کند

© REUTERS / ALBERT GEA المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد
 المهاجم الأرجنتيني المخضرم سيرخيو أغويرو، لاعب فريق برشلونة الإسباني الجديد  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
ستاره آرجنتینی بارسلونا به دلیل نگرانی‌های به وجود آمده از بابت به خطر افتادن سلامتش، مجبور به آوایزان کردن کفش‌های خود شده است.
به گزارش اسپوتنیک، سرجیو آگوئرو مهاجم آرجنتینی بارسلونا تصمیم گرفته است که به دوران فوتبالش در روز چهارشنبه خاتمه ببخشد.
در همین رابطه، نشریه اسپانیایی مارکا به نقل از منابع خود خبر داده که آگوئرو چهارشنبه در مراسمی رسما اعلام بازنشستگی خواهد کرد و در این مراسم اعلام می کند که به علت مشکلات قلبی دیگر نمی تواند فوتبال بازی کند.
بدین ترتیب به دوران فوتبال طولانی مدتش پس از حضور در تیم هایی نظیر بارسلونا، منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید خاتمه خواهد بخشید.
مهاجم آرجتینی بارسلونا به دلیل بروز مشکل قلبی مجبور به ترک میادین خواهد شد. این اتفاق روز 30 اکتبر سال در جریان مصاف تیم‌های بارسلونا و آلاوس رخ داد و به سبب آن مهاجم سابق منچسترسیتی مجبور به ترک میدان شد و از آن زمان هم دیگر به میدان نرفته است.
بارسلونا هنوز بیانیه رسمی را منتشر نکرده اما با توجه به این که نشریه ال پریودیکو به باشگاه نزدیک است به نظر می رسد که این خبر صحت دارد و به زودی این اتفاق رخ می دهد.
این حالیست که آگوئروی 33 ساله ابتدای فصل را هم به دلیل مصدومیت از دست داده بود و در مجموع تنها 5 بازی در تمام رقابت‌های فصل جاری انجام داده بود و در آنها یک گل هم زد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала