Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال – پی‌اس‌جی؛ آرزو، انتقام و خاطرات در برابر کهکشانی‌ها قرار می‌گیرند

© AP Photo / Michel EulerPSG, Real Madrid
PSG, Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
عضو شوید
دیدار رئال مادرید و پاریسن‌جرمن، یکی از جذاب‌ترین دیدارهای مرحلۀ یک‌هشتم نهایی خواهد بود زیرا مسی بار دیگر برای انتقام می‌آید، راموس خاطراتش را مرور خواهد کرد و امباپه برابر تیمی‌ که آرزوی حضور در آن را دارد، بازی خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، یوفا به خاطر اشتباهی فاحش و غیرقابل باور مجبور شد که قرعه کشی یک هشتم نهایی را لیگ قهرمانان اروپا را تکرار کند. بدین ترتیب در حالی که همه آماده تقابل جذاب رونالدو و مسی در یک‌هشتم نهایی شده بودند، این اتفاق لغو شد و رئال مادرید و پی اس جی با هم دیدار خواهند کرد.
این دیدار یکی از جذاب‌ترین دیدارهای مرحلۀ یک‌هشتم نهایی خواهد بود زیرا مسی که سابقۀ پوشیدن پیراهن بارسلونا را در کارنامه دارد، بار دیگر برای انتقام می‌آید.
سرخیو راموس که چندین سال با لباس و بازوبند کاپیتان رئال به میدان رفته بود، در این دیدار خاطراتش را مرور خواهد کرد و بار دیگر با هواداران خودش در اسپانیا دیدار تازه خواهد کرد.
همچنان کلیان امباپه برابر تیمی‌ که آرزوی حضور در آن را دارد و تابستان گذشته تلاش‌های برای جدایی از پی‌اس‌جی بخاطرپیوستن به رئال انجام داد و مشکلاتی ایجاد کرد، بازی می‌کند.
بخاطر همین موضوعات هواداران بی‌صبرانه منتظر این دیدار اند تا ببینند که یک تیم ریشه‌دار در برابر یک متمول و پُرستاره چه نمایشی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала