Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اظهارات جالب پدر دی‌یونگ در مورد شایعاتی جدایی پسرش از بارسا

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
پدر فرانکی دی‌یونگ مصاحبه‌ای در هالند انجام داده است و در آن درباره وضعیت پسرش در بارسلونا و فروش احتمالی برای جمع‌آوری سرمایه برای باشگاه کاتالونیایی که دارای کمبود نقدینگی است صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، پس از جدایی رونالد کومان و روی کار آمدن ژاوی هرناندز، شایعه جدایی فرانکی دی‌یونگ از بارسلونا قوت گرفت و رسانه‌های اسپانیایی مدعی بودند که سرمربی جدید بلوگرانا همانند سرمربی سابق این تیم به ستاره هالندی باور ندارد و می‌خواهد وی را بخاطر مشکلات مالی به فروش برساند.
حالا پدر فرانکی دی‌یونگ به این موضوع واکنش مثبت نشان داده و در گفت‌وگویی با یکی از شبکه‌های هالندی گفته است که بارسا به پول نیاز دارد و فروش پسرش می‌تواند در حل این مشکل بلوگرانا کمک کند.
او در مصاحبه ای با نشریه هالندی AD گفت:" می‌دانم که بارسلونا به پول نیاز دارد و یک پیشنهاد بزرگ برای فرنکی می‌تواند برای حل این موضوع کمک کند. اما، من فکر نمی‌کنم این به این زودی اتفاق بیفتد. با این حال، پنج باشگاه مطرح اروپایی تماس گرفته اند تا وی را جذب کنند."
او در ادامه در مورد وضعیت پسرش در این فصل گفت که از پسرش می‌خواهد هر گونه نقد منفی مطبوعات را نادیده بگیرد.
جان دی‌یونگ گفت: "گاهی اوقات در رتبه بندی آن‌ها به فرانکی 4/10 می دهند، اما نکته مهم این است که مربی او چه فکر می کند. او از زندگی خود در بارسلونا لذت می‌برد، زیرا زندگی در آنجا عالی است. من اغلب به آن شهر می‌روم و حتی در حال حاضر که هوا سرد است شما می‌توانید بیرون زیر نور خورشید در دمای 16 درجه بنشینید. گاهی اوقات من در یک بار می نشینم تا یک مسابقه را تماشا کنم و سپس صدها نفر را با پیراهن او می‌بینم. کاتالان ها دیوانه او هستند. باید خودم را نیشگون بگیرم و بپرسم که آیا واقعاً این اتفاق می افتد."
این در حالی‌ست که باشگاه‌های زیادی به دنبال این بازیکن اند و مربیان زیادی آرزوی داشتن او را دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала