Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا تسلیم نمی‌شود؛ بلوگرانا برای جذب ستاره دورتموند همه کار می‌کند

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
بارسلونا با وجودی که شانس زیادی برای جذب ارلینگ هالند ندارد، تلاش می‌کند تا برای جذب این بازیکن نروژی همه کار کند.
به گزارش اسپوتنیک، بر کسی پوشیده نیست که بارسلونا به شدت به مهاجمی که بتواند گُلزنی کند، نیاز دارد و تعداد کمی از بازیکنان در اروپا مانند هالند هستند که می‌توانند این هدف بارسا را برآورده کند. مهاجم بوروسیا دورتموند هدف طولانی مدت لاپورتا بوده است و از زمان بازگشت وی به عنوان رییس جدید بلوگرانا، رویای آوردن او به نیوکمپ را در سر می‌پروراند.
ممکن است شما فکر کنید که باشگاهی در شرایط مالی بارسلونا به دنبال بازیکنی مانند ارلینگ هالند نخواهد رفت، اما خوان لاپورتا مصمم است تا راهی برای انجام این انتقال پیدا کند.
بارسا با توجه به سن، توانایی‌های فردی و شم گُلزنی بالای هالند، وی را به عنوان هدف اصلی خود قرار داده و تلاش دارد تا به مدیر برنامه‌های این بازیکن توافق کند.
گمانه زنی‌های زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه هالند ممکن است در پایان این فصل با قیمت اندک در دسترس باشد، اما این رقم همچنان در حدود 70 میلیون یورو است. دستمزد این بازیکن و مبلغ کمیشن مینو رایولا نیز بر این مبلغ افزوده خواهد شد که قطعاً در حال حاضر بارسا توان پرداخت آن را ندارد.
بارسا به مبلغ دریافتی از CVC، چشم دوخته و آماده است تا مبلغ بزرگی از این پول را به جذب هالند هزینه کند و وی را به خدمت بگیرد.
هالند و نماینده‌اش به خوبی متوجه شده‌اند که بارسلونا خواهان او هستند و برنامه‌های بزرگی برای او دارند و عزم آن‌ها در زمان تصمیم‌گیری می‌تواند تاثیرگذار باشد.
حالا دیده شود که هالند چه انتخابی می‌کند و آیا بارسا به رئال مادرید ترجیح خواهد داد یا خیر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала