Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا حریف بوکاجونیورز نشد؛ جام مارادونا به زادگاهش رفت + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
بارسلونا در ضربات پنالتی برابر بوکاجونیورز در ریاض شکست خورد و مارادونا کاپ را به حریف واگذار کرد.
دو تیم بارسلونا و بوکاجونیورز آرجانتین از 21:30 به وقت کابل، در ریاض پایتخت کشور عربستان سعودی، در چهارچوب دیدار دوستانه زیر "نام مارادونا کاپ" به میدان رفتند و این دیدار در نهایت با نتیجۀ تساوی 1-1 به پایان رسید و تیم آرجانتینی در ضربات پنالتی موفق به شکست حریف کاتالانی با نتیجه 2-4 شد.
این دیدار که به احترام مارادونای فقید و به دلیل این که وی با پیراهن هر دو تیم به میدان رفته بود، برگزار شده بود و هدف آن یادبود از اسطوره فوتبال آرجانتین بود.
بارسلونا در این دیدار با وجوی که به جوان میدان داده بود، نمایش خوبی داشت اما موفق به باز کردن دروازه حریف در نیمه نخست نشد و با تساوی بدون گُل راهی رختکن شد.
در نیمه دوم اما کالاتالان‌ها برای رسیدن به پیروزی فشار آوردند و در دقیقه 55 موفق به گُل برتری شدند. برای بارسا جوتگلا ستاره جوان تیم B موفق به باز کردن دروازه حریف شد و تیمش را پیش انداخت.
در ادامه بوکاجونیورز برای رسیدن به گُل تساوی پیش کشید و در دقیقه 77 زبالوس موفق شد تا گُل خورده را جبران کند و بازی را مساوی سازد.
در ادامه توپ دیگر از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید تا ضربات پنالتی برنده و قهرمان نخستین دورۀ مارادونا کاپ را مشخص سازد.
در ضربات پنالتی بوکا جونیورز عمکرد خوبی داشت و موفق شد با نتیجه 2-4 بارسا را شکست دهد و مارادونا کاپ را بالای سر ببرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала