Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی در تلاش ایجاد همکاری بهتر با امباپه

© REUTERS / Benoit TessierЛионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже
Лионель Месси из Пари Сен-Жермен на футбольном поле в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
لیونل مسی و کیلیان امباپه در تمرینات با یکدیگر سخت کار می کنند تا در زمین بیشتر هماهنگ باشند و نشانه‌هایی از شیمی خود را در تمرینات نشان داده‌اند.
به گزارش اسپوتنیک؛ اکیپ فرانسه مدعی شده که لیونل مسی جلسات بیشتری را با کیلیان امباپه کار می‌کند تا بتواند به خوبی با این مُهاجم فرانسوی همکاری نماید. مهاجمان پاریسن‌جرمن در بازی‌ها بیشتر همکار عالی در زمین نبوده‌اند و اکنون در تلاش هستند تا این مسئله را در تمرینات مرتب کنند.
مسی از زمان پیوستن به پی‌اس‌جی در تابستان 6 گل به ثمر رسانده و4 پاس گل به کیلیان امباپه داده است. این دو از این اعداد راضی نیستند و اکنون می‌خواهند در زمین بهتر شوند، به خصوص با مصدومیت نیمار.

لیونل مسی در اوایل این فصل در مورد امباپه گفت: "راستش را بخواهید، با بازیکنی مانند او به راحتی می‌توان به خوبی کنار آمد. علاوه بر این، کیلیان اسپانیایی کامل صحبت می‌کند، بنابراین ما همچنین تبادلات خوبی در خارج از زمین داریم. این کار را ساده‌تر می‌کند."

کیلیان امباپه به سرعت از مسی تمجید کرد و اوایل این ماه به رسانه‌ها گفت: "بازی کردن با لیونل مسی آسان است. او بهترین بازیکن جهان است. او چند روز پیش برنده توپ طلا شد. او امروز دو گل به ثمر رساند، خوشحال است و امیدوارم در آینده به ما کمک کند."
آیا کیلیان امباپه در پی‌اس‌جی می‌ماند و با مسی بازی می‌کند؟
در حالی که مهاجمان پاریسن‌جرمن در تمرینات با هم کار می‌کنند، ممکن است همه چیز بین آنها طولانی نباشد. لیونل مسی چند سال آینده در پاریس خواهد بود، اما کیلیان امباپه ممکن است تابستان آینده به رئال مادرید برود اگر قرارداد جدیدش را با PSG امضا نکند.
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.12.2021
ورزش
مسی بهترین بازیکن جهان است؛ امباپه رونالدو را فراموش کرده؟

امباپه در مورد وضعیت قراردادش در اوایل تابستان امسال گفت: "مردم گفتند من شش یا هفت پیشنهاد تمدید را رد کردم، که دیگر نمی‌خواهم با لئوناردو صحبت کنم، این کاملاً درست نیست. من درخواست ترک کردم زیرا از لحظه‌ای که نمی‌خواستم تمدید کنم، می‌خواستم باشگاه برای این‌که بتوانم یک جانشین باکیفیت بخرند، هزینه انتقال داشته باشم. این باشگاهی است که چیزهای زیادی به من داده است، من همیشه خوشحال بودم، از چهار سالی که اینجا گذراندم و هنوز هم هستم."

پی‌اس‌جی این هفته در جام حذفی فرانسه به مصاف "باشگاه فیگنیس" می‌رود و به احتمال زیاد به کیلیان امباپه و لیونل مسی برای بازی استراحت خواهد داده شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала