Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پی‌اس‌جی - رئال مادرید: تقابل جذاب قرن

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر ورزشگاه سانتیاگو برنابئو
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
تیم‌های رئال مادرید و پاریسن‌جرمن در حساس‌ترین و جذاب‌ترین بازی سال‌های اخیر با هم روبرو می‌شوند.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از اشتباه شرم آور و بحث برانگیزی که منجر به انجام مجدد قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد، رئال مادرید براساس قرعه جدید باید به مصاف پاریسن‌جرمن برود، تا شاهد یکی از حماسی‌ترین و جذاب‌ترین رویارویی‌های سال‌های اخیر باشیم.
هیچ کمبودی بین این دو باشگاه وجود ندارد، در حالی‌که ممکن است در این قرن پیوند دیگری با این تعداد داستان جذاب وجود نداشته باشد.
PSG, Real Madrid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.12.2021
ورزش
رئال – پی‌اس‌جی؛ آرزو، انتقام و خاطرات در برابر کهکشانی‌ها قرار می‌گیرند
امباپه، در حال حاضر بازیکن رئال مادرید است؟
تا زمانی که دو باشگاه در ماه فبروری به مصاف یکدیگر بروند، این امکان وجود دارد که آینده کیلیان امباپه به طور رسمی به رئال مادرید سپرده شود. همانطور که اوضاع پیش می‌رود، قرارداد فعلی او با PSG در پایان فصل به پایان می‌رسد، به این معنی که او از جنوری می‌تواند با باشگاه‌های دیگر برای انتقال تابستانی به عنوان بازیکن آزاد مذاکره کند.
بازگشت سرخیو راموس
بسته به تناسب اندام او دارد. این تقابل می‌تواند برای سرخیو راموس این فرصت را فراهم کند تا کاپیتان سابق کهکشانی‌ها دوباره در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بازی کند. نمی‌توان موقعیت افسانه‌ای او را انکار کرد، اما او آرام‌ترین خروجی را از باشگاه نداشت، بنابراین می‌تواند جالب باشد که ببینیم چه نوع استقبالی از او از سوی هواداران می‌شود.
بازگشت مسی به برنابئو
یکی دیگر از چهره‌های آشنا، اما به دلایل بسیار و برانگیختن احساسات بسیار متفاوت برای تماشاگران برنابئو، لیونل مسی خواهد بود. این بازیکن آرجانتینی یکی دو چیز در مورد بازی با رئال مادرید می‌داند که احتمالاً پس از ترک لالیگا از بازگشت او به این زودی خوشحال نخواهد شد.
رقابت ریاست باشگاه‌ها
تعقیب امباپه توسط رئال مادرید بیشتر به روابط خوب بین باشگاه‌ها در سطح هیئت مدیره آسیب رسانده است. این‌که فلورنتینو پرز و ناصر الخلیفی با هم به تماشای بازی می‌نشینند یا نه، باید منتظر ماند و دید.
از کیلور ناواس به نیکی یاد می‌شود
یکی دیگر از پیوندهای بین دو تیم، کیلور ناواس است که مطمئناً با استقبال خوبی از سوی هواداران رئال مادرید روبرو خواهد شد، زیرا او آخرین باری بود که دو باشگاه با هم روبرو شدند.
اشرف در خانه
اشرف حکیمی مدافع راست پاریسن‌جرمن، از سیستم جوانان رئال مادرید عبور کرد، اما رسیدن به تیم اصلی را تقریبا غیرممکن دید، بنابراین او ابتدا به بوروسیا دورتموند و سپس به اینتر رفت. او ممکن است احساس کند که پس از ترک باشگاه برای تثبیت‌اش به عنوان یک بازیکن نخبه، نکته‌ای برای اثبات دارد.
بازگشت ناراحت کننده برای دی ماریا
یکی دیگر از بازیکنان سابق رئال مادرید در رده‌های باشگاه فرانسوی آنخل دی ماریا است، اما مهاجم آرجانتینی با بهترین شرایط باشگاه را ترک نکرد و اخیراً مشخص شد که تقریباً به بارسلونا خواهد پیوست.
حملات لئوناردو به رئال مادرید
لئوناردو مدیر ورزشی پاریسن‌جرمن به شدت از تلاش‌های رئال مادرید برای جذب امباپه انتقاد کرده و تا آنجا پیش رفت که از فیفا خواست تا آنها را تحریم کند. او حتی ممکن است کمتر از الخلیفی در جایگاه ریاست مورد استقبال قرار گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала