Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

از سر گیری مذاکرات پی‌اس‌جی با امباپه؛ کیلیان خواهد ماند؟

© REUTERS / Francois MoriPSG's Kylian Mbappe,left,t,controls the ball next to Basaksehir's Mehmet Topal, during the Champions League group H soccer match between Paris Saint Germain and Istanbul Basaksehir at the Parc des Princes stadium in Paris, Tuesday Dec. 8 , 2020.
PSG's Kylian Mbappe,left,t,controls the ball next to Basaksehir's Mehmet Topal, during the Champions League group H soccer match between Paris Saint Germain and Istanbul Basaksehir at the Parc des Princes stadium in Paris, Tuesday Dec. 8 , 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
پی‌اس‌جی مذاکرات‌اش را بار دیگر بر سر تمدید کیلیان امباپه از سر گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ پاریسن‌جرمن مذاکرات برای تمدید قرارداد با کیلیان امباپه ستاره مورد علاقه رئال مادرید را از سر گرفته است. قرارداد فعلی این بازیکن 22 ساله با باشگاه لیگ 1 در پایان فصل به پایان می رسد.
اکیپ مدعی شده که پی اس‌جی برای حفظ این بازیکن ناامید است اما هیچ پیشرفتی در مذاکرات قرارداد با او حاصل نشده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه تمایل دارد تا در پایان فصل پس از اتمام قراردادش با این باشگاه، پاریس را ترک کند.
امباپه در تابستان 2017 با قراردادی قرضی یک ساله با تعهد خرید 180 میلیون یورویی از موناکو به پی‌اس جی پیوست که این انتقال او را به دومین بازیکن گران قیمت روی کره زمین تبدیل کرد.
امباپه در طول پنج فصل حضورش در پایتخت فرانسه، در 194 بازی برای پاریسن‌جرمن در تمامی رقابت‌ها 145 گل به ثمر رسانده و 75 پاس گل داده است. او در طول مدت حضورش در این باشگاه، سه قهرمانی در لیگ 1، سه قهرمانی در کوپه دو فرانس و دو قهرمانی در کوپه دو لالیگ را به دست آورده است.
این بازیکن 22 ساله کمتر از 7 ماه از قراردادش با پی‌اس‌جی باقی مانده و تا کنون از فرصت تمدید قرارداد با این باشگاه خودداری کرده است. رئال مادرید در مراحل پایانی نقل و انتقالات تابستانی تلاش کرد امباپه را به خدمت بگیرد، اما این قرارداد محقق نشد. امباپه ناامیدی خود را از تلاش ناموفق رئال مادرید برای جذب او در تابستان گذشته فاش کرد.

امباپه طی مصاحبه‌ای با آمازون به تیری هانری گفت: "از ترک نکردن ناامید شده‌ام؟ کمی. این آسان نیست اما هر اتفاقی که افتاد، قرار بود برای یک باشگاه بزرگ بازی کنم. من پاریسی هستم، احساس خوبی دارم، اما می‌خواستم چیز دیگری را تجربه کنم."

انتظار می رود که این مهاجم تابستان آینده قراردادش را با پاریسن‌جرمن فسخ کند و به عنوان بازیکن آزاد به لوس بلانکوس بپیوندد.
امباپه در این فصل علی‌رغم این‌که به رئال مادرید پیوند خورده، ولی روزهای خوبی را در پاریس رقم زده است و کلیدی‌ترین ستاره این روزهای باشگاه می‌باشد.
علی‌رغم این‌که کیلیان امباپه به شدت با انتقال به رئال مادرید مرتبط است، به تولید این کالا برای پاریسن‌جرمن ادامه داده است.
او در این فصل 13 گل در 23 بازی برای تیم مائوریسیو پوچتینو به ثمر رسانده و همچنین در هفته‌های اخیر موفق شده با لیونل مسی فوق ستاره آرجانتینی در خط حمله برای PSG همکاری پرباری داشته باشد.
گل‌های کیلیان امباپه به پاریسی‌ها کمک کرد تا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و در آنجا به مصاف رئال مادرید برود. پاریسن‌جرمن نیز در صدر جدول لیگ 1 قرار دارد و 13 امتیاز بالاتر از مارسی رده دومی گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала