Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ ستاره اتلتیکومادرید مصدوم شد + عکس

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید مصدوم شده و احتمالا چندین هفته به دور از میادین خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد دوشنبه دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در دربی مادرید به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 0-2 به سود کهکشانی‌ها به پایان رسید و مدافع قهرمانی شکست خورد.
در این دیدار برای اتلتیکومادرید یک اتفاق تلخ دیگر نیز افتاد و آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی این تیم مصدوم شد و با در زمین بازی را ترک کرد.
حالا باشگاه اتلتیکومادرید با انتشار بیانیۀ مصدومیت ستاره‌اش را تایید کرده و گفته است که این بازیکن از ناحیه عضله ران پای راست آسیب دیده است.
گریزمن در شفاخانۀ ناوارا معاینات خودش را تکمیل کرد و داکتران به او گفته اند که با فزیوتراپی بهبود خواهد یافت و به استراحت نیاز دارد.
به این ترتیب ستاره فرانسوی روخی بلانکو احتمال 3 تا 6 هفته از میادین به دور باشد و بازی‌های مهمی را از دست خواهد داد.
گفته می‌شود که آنتوان به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید و می‌تواند برابر منچستریونایتد به میدان برود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала