نظارت از کشتی جنگی "Auvergne" فرانسوی در دریای سیاه

© Sputnik / Vitaly Timkiv /  مراجعه به بانک تصاویر Вид на город Геленджик
Вид на город Геленджик - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
نیروهای دریایی روسیه در حال نظارت اقدامات کشتی جنگی فرانسوی "Auvergne" در دریای سیاه هستند.
به گزارش اسپوتنیک، مرکز مدیریت دفاع ملی گزارش داد که نیروهای دریایی روسیه حرکات کشتی جنگی فرانسوی "اوورنی" را که وارد دریای سیاه شده است، کنترل می کند.
در این پیام آمده است: "نیروها و وسایل نیروهای دریایی دریای سیاه کنترل اقدامات کشتی جنگی مجهز به موشک‌های هدایت‌شونده "اوورنی" نیروی دریایی فرانسه را که وارد دریای سیاه شد، آغاز کرده‌اند".
گفتنی است که کشتی جنگی اوورنی " Auvergne" مجهز به 16 موشک کروز با برد هدف تا 1000 کیلومتر است و همچنین مجهز به توپخانه است.
پیش از این در هفته گذشته جنگنده های روسی سوخو-27 هواپیماهای نظامی فرانسه و آمریکا را در هنگام نزدیک شدن به مرزهای این کشور بر فراز دریای سیاه اسکورت کردند. در ستاد کل ارتش فرانسه، گفت شده که خدمه در یک ماموریت دیده بانی بودند و پرواز آنها مطابق با قوانین بین المللی بود.
در همین حال، پیلوت روسی به طور ماهرانه و بدون دخالت در سیستم جهت یابی (ناوبری الکترونیکی) همکاران خارجی خود، این کار را انجام دادند.
گفتنی است که سرگئی شویگو، وزیر دفاع، به فعالیت کشورهای غربی در نزدیکی مرزهای روسیه در پایان نوامبر اشاره کرد. وی تاکید کرد که در چنین شرایطی، مسکو مجبور است آمادگی رزمی نیروهای هسته‌ای خود را حفظ کرده و پتانسیل نیروهای بازدارنده غیرهسته‌ای خود را افزایش دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала