Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نگرانی پاریسی‌ها از حذف زودهنگام با شکست احتمالی برابر رکورددار اروپا

© AP Photo / Daniel Coleپاریسن جرمن - پی اس جی
پاریسن جرمن - پی اس جی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
پی‌اس‌جی به طور جدی نگران است که رویارویی با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا منجر به حذف زودهنگام‌اش شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ رسانه مارکا مدعی شده که پاریسن‌جرمن به طور خصوصی نگران است که رویارویی آنها با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا منجر به حذف زودهنگام این تیم شود.
روز دوشنبه قرعه کشی دور حذفی لیگ قهرمانان دوبار انجام شد، در مرحله اول پی‌اس‌جی در مقابل من‌یونایتد قرار تا شاهد جدال لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باشیم و در سوی دیگر رئال مادرید باید به مصاف تیم پرتگالی بنفیکا می‌رفت.
با این حال، یوفا پس از مرتکب اشتباهات بزرگ در طول مراسم، هیچ گزینه‌ای جز انجام مجدد قرعه کشی نداشت که سرانجام این مورد یک تقابل هیجان انگیز بین پاریسن‌جرمن و رئال مادرید را رقم زد.
طبق گزارش‌ها، رئال مادرید از یوفا ناراضی بود زیرا احساس می‌کرد دلیلی برای شرکت در قرعه‌کشی مجدد وجود ندارد. از سوی دیگر، پاریسن‌جرمن دلیل قابل توجهی برای ناراحتی نداشت، زیرا اولین بار منچستریونایتد را روبرو شده بود.
با این حال، طبق گزارش‌ها تیم مائوریسیو پوچتینو از درون ترس دارد که جدال آنها در لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید منجر به خروج زودهنگام آنها از این رقابت‌ها شود. پی‌اس‌جی از تهدید قهرمان 13 دوره‌ای اروپا آگاه است.
با این حال، پاریسن‌جرمن امیدوار است که در ماه فبروری در فُرم خوبی قرار بگیرد. پاریسی‌ها با جذب بازیکنانی مانند مسی، سرخیو راموس، اشرف حکیمی، جانلوئیجی دوناروما و جورجینیو واینالدوم تغییراتی عمده‌ای را رقم زدند. با این حال، آنها هنوز به طور کامل به عنوان یک تیم در این فصل موفق ظاهر نشده‌اند.
غول لیگ 1 نیز در مورد شانس خود با مسی، کیلیان امباپه و نیمار در ترکیب‌اش مثبت خواهند بود. تیم کارلو آنچلوتی اما در لیگ قهرمانان اروپا شهرت خوبی دارد.
ورزشگاه سانتیاگو برنابئو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
ورزش
پی‌اس‌جی - رئال مادرید: تقابل جذاب قرن
خروج از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با وجود داشتن بازیکنانی مانند مسی، امباپه و نیمار ضربه بزرگی برای پاریسن‌جرمن خواهد بود. حتی می‌تواند به دوران حضور پوچتینو در باشگاه پایان دهد.
تاریخ دیدار پی‌اس‌جی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
پاریسن‌جرمن و رئال مادرید در اولین بازی مرحله حذفی در 15 فبروری به مصاف هم خواهند رفت.
بازی برگشت در سانتیاگو برنابئو در تاریخ 9 مارچ برگزار خواهد شد. شایان ذکر است که قانون گل‌های خارج از خانه برای لیگ قهرمانان امسال لغو شده است. برنده جدال پی‌اس‌جی و رئال مادرید راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала