Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش مسی به تقابل با رئال مادرید با پیراهن پی‌اس‌جی

© REUTERS / Sarah MeyssonnierЛионель Месси на конференции после подписания контракта с ПСЖ, Париж, Франция
Лионель Месси на конференции после подписания контракта с ПСЖ, Париж, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
لیونل مسی در مورد تقابل با رئال مادرید در دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد و اظهار داست که هدف آن‌های قهرمانی در این رقابت‌ها است.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن قرار بود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به مصاف منچستریونایتد برود، اما با تکرار قرعه کشی به دلیل اشتباهات یوفا در دور نخست، آن‌ها با رئال مادرید خوردند.
این موضوع باعث شد تا هواداران شانس دیدن یک بازی دیگر لیونل مسی و کریستیانو رونالدو را در برابر هم نداشته باشند، اما لیونل مسی ستاره آرجانتینی پی‌اس‌جی همچنان برای این دیدار هیجان دارد زیرا با تیم روبه‌رو می‌شود که در زمان حضور در بارسلونا شدیداً با این رقابت داشت و بارها لحظات دراماتیک را برابر آن‌ها رقم زده بود.
مسی امروز و در نمایشگاه دبی 2021 در این مورد واکنش نشان داد و اضهار داشت که هدف او قهرمانی در لیگ قهرمانان است و برای رسیدن به این هدف آمادۀ هر چالشی است.
او گفت: "هدف پی‌اس‌جی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا است، هدف همه این است. تیم قبلاً بسیار نزدیک بوده است. این یک رقابت ضروری برای همه تیم‌ها است. ما تلاش خواهیم کرد تا آن را ببریم."
این مهاجم همچنین توضیح داد که انتقال از بارسلونا و لالیگا به پارسن‌جرمن چگونه صورت گرفت.
او گفت: "این یک تغییر بسیار بزرگ بعد از مدت زمان طولانی بود، بنابراین آسان نبود. اما، همه ما در شهری دیدنی و در یکی از بهترین تیم‌های جهان خوب کار می‌کنیم و من راضی هستم."
لئو در حالی به مصاف رئال مادرید در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا می‌رود که تابستان گذشته پس از اتمام قراردادش با بارسلونا، به پاریس آمد و حالا دوباره برابر رقیب دیرینۀ تیم سابق خود قرار گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала