Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرخش 360 درجه‌ای راموس؛ از بازی نکردن برابر رئال تا جان دادن برای پی‌اس‌جی + عکس

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUSergio Ramos Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021
Sergio Ramos    Real Madrid's Spanish defender Sergio Ramos looks on during the UEFA Champions League round of 16 second leg football match between Real Madrid CF and Atalanta at the Alfredo di Stefano stadium in Valdebebas, on the outskirts of Madrid on March 15, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
راموس که در گذشته گفته بود به باشگاهی نمی‌رود که برابر رئال مادرید بازی کند، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته است که برای پاریسن‌جرمن جان می‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته و پس از آنکه قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل اشتباهات وحشتناک یوفا در دفعه اول باطل و دوباره برگزار شد، پی‌اس‌جی از منچستریونایتد به رئال مادرید تغییر حریف داد تا برای صعود به مرحله بعدی کار دشواری داشته باشد.
این یعنی سرخیو راموس که تابستان گذشته به صورت رایگان به پی‌اس‌جی پیوست، برابر تیم سابق خود بازی خواهد کرد و به عنوان رقیب به سانتیاگو برنابئو خواهد آمد.
این بازیکن که ساعتی پس از قرعه‌کشی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک باشگاه پرورش اندام را در مادرید افتتاح کرد، در مورد تقابل با تیم سابق خود واکنش نشان داد با خبرنگاران صحبت کرد.
راموس به مارکا گفت:" دوست داشتم با تیمی به غیر از رئال مادرید بازی کنیم. شما در مورد عشق و علاقه من به این باشگاه آگاه هستید. حالا نوبت دفاع از پاریسن‌جرمن است و من هر کاری که ممکن است انجام می‌دهم تا برای صعود تیم کمک کنم. پاریس تیمی است که قماری بزرگی برای من زد و من برای این تیم جان می‌دهم."
او در ادامه افزود:" در ابتدا رقیب ما منچستریونایتد بود. تیمی که دوستش داشتم اما مشخص شد قرعه درست نیست. ترجیح می‌دادم با رئال‌مادرید تقابل نداشته باشیم اما بازگشت به سانتیاگو برنابئو دلیلی برای شادی است. نتوانستم به دلیل کرونا از آن‌جا خداحافظی کنم. سرنوشت عجیب است."
راموس در حالی گفته است که برای پاریسن‌جرمن و صعودش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا جان خواهد داد که در گذشته حتی از بازی برابر رئال مادرید ابراز تنفر کرده بود و گفته بود که به تیمی نخواهد رفت که مجبور به بازی برابر تیم سابقش شود.
امروز گفت‌وگوی قدیمی راموس با موندو دیپورتیوو در این مورد منتشر شد و سبب جنجالی‌ها و حاشیه‌هایی برای کاپیتان سابق رئال مادرید شد.
راموس در آن مصاحبه گفته بود:" من هرگز به تیمی نمی روم که بتواند با رئال مادرید رقابت کند."
راموس تابستان گذشته به دلیل اختلاف بر سردستمزد و مدت زمان قرارداد از رئال جدا شد و راهی پاریسن‌جرمن شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала