Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کروس: پی‌اس‌جی؟ مطمئن هستم به یک چهارم نهایی صعود می‌کنیم

© AP Photo / Francisco SecoНемецкий футболист Тони Кроос
Немецкий футболист Тони Кроос - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.12.2021
عضو شوید
تونی کروس هافبک قدرتمند رئال مادرید، در مورد تقابل با پی‌اس‌چی در دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد و اظهار داشت که آمادۀ این چالش هستند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا به دلیل اشتباهات یوفا در مرحله نخست باطل شد، رئال مادرید از بنفیکا تغییر مسیر داد و حریف پاریسن‌جرمن شد تا کارش برای رسیدن به مرحله بعد دشوار به نظر برسد.
رئال مادرید به تکرار قرعه‌کشی واکنش تندی داشت و اظهار داشت که این مسئله رسوایی بزرگی است و نباید در معتبرترین سازمان چنین اتفاقی رخ دهد.
کارشناسان پس از اعلام موضع رئال مادرید، مدعی شدند که این تیم و ستاره‌هایش از تقابل با پی‌اس‌جی حراس دارند و از تقابل با یک تیم پُرستاره می‌ترسند.
امروز تونی کروس ستاره آلمانی رئال مادرید به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار داشت که برای رسیدن به مرحلۀ بعدی آماده این چالش اند.

او در این مورد گفت:" آن‌ها حریف قدرتمندی برای ما در دور بعدی هستند، سخت ترین حریف ممکن در بین پنج حریف احتمالی. برای ما مهم نیست زیرا ما برای چنین بازی‌هایی هستیم و مشتاقانه منتظر انجام آن هستیم زیرا کیفیت زیادی در زمین وجود خواهد داشت. ما خواهیم دید چه اتفاقی می افتد؛ ما رئال مادرید می‌مانیم. مطمئن هستیم که به یک چهارم نهایی صعود می کنیم."

کروس در حالی این موضوع را مطرح کرده است که دو تیم در تاریخ ده بار به مصاف هم رفته اند که رئال چهار برد (در برنابئو) داشته، سه بازی مساوی شده و سه بازی هم با شکست رئال به اتمام رسیده است و همیشه کهکشانی‌ها راهی مرحله بعد شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала